Alb, roșu sau poate rosé – cu ce culoare asociezi dragostea? La Kaufland, în cadrul celei de-a doua ediții a campaniei „Vin la Kaufland”, iubirea a fost asortată cu cinci vinuri autohtone, pentru toți cei care sărbătoresc dragostea și doresc să se „înarmeze” cu un vin bun pentru o cină romantică.

Cum asociem bucatele alese la restaurant cu vinul potrivit? Ce vin sau vin spumant alegem pentru a alinta persoana iubită? Ce vin se potrivește cel mai bine cu surpriza de 14 februarie? La toate aceste întrebări și multe altele a răspuns somelierul Dumitru Dediu, cel care alături de participanții la degustare a deschis toate secretele unui vin bine ales.

„Atunci când alegem un vin, trebuie să ținem cont de preferințele persoanei cu care vrem să-l consumăm, dar și de modul în care vrem să petrecem seara. Vinul trebuie să se asocieze perfect cu dispoziția pe care o avem, dar și cu mâncărurile pe care ne-am propus să le punem pe masă. Aș recomanda pentru Ziua îndrăgostiților, mai bine zis pentru seara acestei zile, un spumant dulce, care reprezintă dragostea, urmat de un vin roșu, dulce, ținut la butoi, care ar întări această dragoste. După vinul roșu, recomand o noapte intensă de dragoste. Nu trebuie să neglijăm și în dimineața zilei de după, prin urmare, recomand un spumant extra brut la micul dejun”, relatează Dumitru Dediu.

Clienții Kaufland au degustat cu mult interes vinurile alese de somelier, asociate cu produse potrivite și gustoase. Aceștia au descoperit noi vinuri, recomandări pentru cadouri, dar și sfaturi cum să transforme o cină romantică într-o întâlnire de suflet.

Clienții au avut ocazia să încerce din cinci vinuri tinere din 2017-2018. Primul vin a fost un spumant brut alb din Traminer, care a impresionat prin dansul bulelor din pahar și arome de fructe galbene. Cel de-al doilea spumant a fost unul demisec, de asemenea din Traminer, care s-a remarcat prin arome expresive de fructe exotice, fructe citrice, perfect pentru micul dejun asociat cu un desert.

A urmat un Cabernet Sauvignon alb din 2018, cu arome intense de fructe exotice și măr verde, un Pinot Grigio potrivit pentru zilele de vară, datorită mineralității și ușoarelor arome ale brizelor de mare.

Cel din urmă vin a fost unul roșu, plin și tânăr, un Cabernet Sauvignon din 2017, conturat de arome de scorțișoară, vișină și piper.

Prin aceste evenimente, compania își dorește să aducă în coșul consumatorilor vinurile moldovenești care poartă cu cinste numele țării pe cele mai mari piețe şi la cele mai prestigioase concursuri internaționale.

Evenimentul s-a desfăşurat în incinta magazinului Kaufland de pe str. Decebal, iar partenerul acestei ediții a fost compania Rădăcini.

„Ne bucură că prin astfel de evenimente avem posibilitatea să aducem vinul autohton mai aproape de clienții noștri, transformând o seară obișnuită de cumpărături în una plină de surprize pentru toți cei care ne pășesc pragul magazinelor noastre. Cu siguranță, la Kaufland o să găsiți multă dragoste și un vin moldovenesc bun, potrivit pentru toți cei care iubesc nu doar în luna februarie, dar în fiecare zi a anului”, ne spune Cristina Aramă, PR manager la Kaufland Moldova.

Clienții magazinului s-au arătat impresionați de eveniment, au făcut cozi la degustare și nu au ezitat să-și împărtășească opiniile în raport cu vinurile propuse.

„Sunt pentru prima dată la Kaufland. Am venit cu iubita mea și am rămas plăcut surprinși. Am aflat câte ceva nou despre vinuri și am degustat câteva. Mi-a plăcut al doilea vin spumant, cel demisec și chiar l-aș lua mâine să-l beau cu iubita mea. Acum sunt motivat să intru mai des în acest magazin”, spune Ion, clientul magazinului.

Cei care sărbătoresc dragostea în fiecare zi au menționat că vor avea o seară specială, căutând vinurile pe rafturile magazinului și întrebând cu interes somelierul despre asocierile potrivite.

„Obișnuiesc să trec pe la Kaufland seara, după lucru, cu lista de la soție. În această seară merg acasă nu numai cu pâine, legume, lapte, dar și cu un vin spumant. Noi nu sărbătorim Ziua îndrăgostiților pe 14 februarie, dar cred că în acest an vom face o excepție”, spune Veceaslav, clientul magazinului.

###

Prin intermediul campaniei „Vin la Kaufland”, rețeaua și-a propus să susțină tradiția de promovare a vinurilor autohtone, realizată prin numeroase campanii de promovare a vinurilor moldovenești mai mulți ani la rând.

Kaufland Moldova va continua să realizeze evenimente din această serie în magazinele sale. Un somelier, alături de producătorul de vinuri, va prezenta și degusta împreună cu cumpărătorii interesați din magazin câteva vinuri și alte produse care pot fi combinate cu acest vin. Somelierul va prezenta povestea fiecărui vin și calitățile acestuia, îndemnând cumpărătorii să opteze pentru un vin produs în Moldova.