Începând cu 20 ianuarie 2020, Victoriabank modifică tehnologia eliberării codului PIN-lui pentru deținătorii săi de carduri. Acum, în locul plicului cu PIN, în momentul deschiderii cardului, clienții vor primi un cod PIN temporar (E-PIN), sub formă de SMS, la numărul personal de telefon. Acesta se va înlocui ulterior cu unul personalizat, simplu, rapid și gratuit.

Codul PIN permanent poate fi setat exclusiv la bancomatele Victoriabank sau la POS-terminalele din unitățile Victoriabank, prin introducerea codului din SMS (E-PIN). Utilizarea cardului până la setarea PIN-ului permanent nu este posibilă.

Clienții deja existenți, deținători de carduri, au și ei posibilitatea modificării gratuite a PIN-ului, prin intermediul oricărui bancomat Victoriabank.

Dacă, în momentul setării codului PIN-ului permanent prin intermediul unui bancomat, clientul introduce de trei ori greșit codul din SMS (E-PIN), setarea va putea fi realizată doar la POS-terminalele din unitățile Victoriabank, prezentând actul de identitate și cardul primit.

Vezi instrucțiunea de setare E-PIN aici.