De ce să aștepți rândul la ghișeu, dacă poți folosi una sau mai multe modalități alternative de plată a facturii la energia electrică furnizată de Premierenergy (fosta RED Union Fenosa)?
Alege modalitatea preferată dintre cele prezentate mai jos și economisește-ți timpul și nervii.
#1 Achitare automată de pe cardul bancar (plăți programate) – în baza unui contract de deservire, încheiat între client și bancă, aceasta decontează automat de pe contul de card valoarea sumei indicate în factura electronică, transmisă băncii de către furnizor. Mai multe detalii găsiți aici.
#2 Achitare prin internet – prin intermediul paginilor web ale BC „Victoriabank” S.A., BC „Moldindconbank” S.A., „FinComBank” S.A., BC „EuroCreditBank” S.A., BC „Mobiasbanca –OTP Group’’ S.A., BC „Comerțbank” S.A., BC „Moldova-Agroindbank” S.A., BC „Energbank” S.A., BC „Eximbank” S.A.
#3 Achitare la bancomatele Victoriabank, FinComBank.
#4 Prin intermediul serviciului Plăţi online direct pe pagina web pay.premierenergy.md.
#5 Achitarea energiei electrice fără factură (doar cu indicarea simbolului variabil) şi reconectarea locului de consum – pentru utilizarea serviciului contactați Serviciul suport clienți la numerele de telefon OT24H. Serviciul dat se poate efectua în filialele băncilor BC „Victoriabank” S.A., BC „Moldindconbank” S.A., „FinComBank” S.A., BC „Mobiasbanca – OTP Group’’ S.A., în oficiile comerciale ale întreprinderii ori în oficiile poştale.
