De astăzi, prima bancă din Moldova, Victoriabank, are o nouă identitate de brand. Lansarea vine odată cu aniversarea celor 30 de ani de activitate a băncii și marchează noua etapă din istoria sa. De asemenea, banca lansează două produse exclusive pentru consumatorii din Moldova, astfel demonstrând în repetate rânduri că Victoriabank este cea mai inovativă instituție bancară din țară.

Referitor la noul brand, aici veți observa o schimbare a aspectului, a fost inclus steagul pe siglă, iar litera „V” pune accentul pe identitatea băncii, element-cheie care simbolizează luptă și victorie. Totodată, sigla băncii conține acum încă un element important și anume apartenența la Grupul Financiar Banca Transilvania.

„Succesul acestei bănci este dorința de a face ceva la noi în țară și am reușit să demonstrăm că în Moldova pot exista structuri bancare. Noi am luptat pentru onoarea și prestigiul acestei bănci. Anume aceste lucruri au adus Victoriabank la aniversarea de 30 de ani. Sunt convins de faptul că preluarea băncii de către Banca Transilvania va asigura că această bancă va ajunge să aniverseze și 100 de ani”, a declarat Victor Țurcanu,  președintele Consiliului de Administrație al Victoriabank.

Victoriabank, în acești 30 de ani, a reușit să se poziționeze pe piața bancară autohtonă ca una de încredere și inovativă, iar despre cele mai reușite lucruri pe care le-a înregistrat în aceste trei decenii sunt următoarele:

„#1. crearea locurilor de muncă. În structura bancară activează circa 1 400 100 de persoane care au vârsta medie de 34 de ani. În primul an am avut șase angajați, iar acum peste o mie;

#2. a doua realizare este că Victoriabank este o bancă lichidă și prosperă;

#3. și al treilea succes este că în acest timp am reușit să stabilim un parteneriat solid cu instituțiile financiare internaționale: Banca Mondială și Banca Europeană”, a relatat Victor Țurcanu.

Viitorul se creează acum, la Victoriabank. În acest sens, Bogdan Pleșuvescu, președintele Comitetului de Direcție al Victoriabank a menționat: „Ne bucurăm să sărbătorim cei 30 de ani de activitate a băncii. Avem maturitatea să facem următorul pas pentru alți 30 de ani. Ca și în viața unui om, la vârsta de 30 de ani intervin anumite schimbări, vine o anumită maturitate.
Această maturitate o simte și Victoriabank, de aceea, venim cu ceva nou. Este vorba de brandul actualizat, mai tânăr, mai digital, care ne dorim să fie cât mai repede acceptat de  populație. Odată cu lansarea acestui brand, am lansat și două produse inovative pentru tineri și pentru piața de retail din țară. Suntem prima bancă din Moldova care am creat facilitatea de a plăti produsele cu telefonul fără să fie nevoie să ai cardul sau portmoneul. Aplicația VB Pay a primit un update. De acum înainte, logarea în aplicație se face prin amprenta digitală, iar începând de astăzi, plățile vor putea fi realizate cu ceasul prin serviciul Garmin pay. Al doilea mare produs cu care ne mândrim este încorporarea într-un singur card a trei funcționalități: facilitatea de a lua credit, facilitatea de a achita produsele în rate fără dobândă și cu posibilitatea de a avea perioada de grație și facilitatea să cheltuiești cu cadrul și să câștigi puncte bonus, pe care, mai apoi, să le poți cheltui pentru produsele cu care lucrează Victoriabank.”

Victoriabank este unul dintre cele mai recunoscute branduri din Republica Moldova. Banca are 268 290 de clienți activi, dintre care 257 824 sunt persoane fizice și 10 466 – persoane juridice.

În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, a devenit acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD și a preluat managementul băncii.