Tradițional, studenții anului III ai Facultății de Jurnalism și Științe ale Comunicării, specialitatea „Comunicare și Relații publice”, au organizat „Spălătoria publicitară”. Aflat la cea de-a IX-a ediție, evenimentul are scopul de a informa publicul larg despre publicitatea cu greșeli atât gramaticale, cât și de design.
„Este o tradiție deja, ca studenții de la «Comunicare și Relații publice» să facă astfel de evenimente, ele sunt foarte importante atât pentru piața muncii, cât și pentru cei ce astăzi își fac studiile la facultatea noastră, în vederea evitării greșelilor deja comise”, a spus Georgeta Stepanov, decana Facultății de Jurnalism și Științe ale Comunicării.
Tinerii, timp de câteva luni, au selectat exemple de publicități greșite, ca astăzi, 21 noiembrie, să le prezinte tuturor colegilor săi. Astfel, tinerii își propun să promoveze publicitatea de calitate.
„Vrem să informăm publicul despre publicitatea cu greșeli, cea care nu este una deloc bună, dar și despre publicitatea de calitate, pe care o promovăm mai ales în rândul viitorilor specialiști”, a menționat Daniela Gligor, studentă la specialitatea „Comunicare și Relații publice”.
Vedeți mai jos cum s-a desfășurat evenimentul.