(foto) Șapte ani de Bismobil Kitchen. Cum a reușit compania să ajungă la un rezultat de succes în ultimii ani și care este strategia de dezvoltare pe termen lung a acesteia

bis

De șapte ani, compania Bismobil Kitchen în strategia sa de dezvoltare și-a găsit și își îndeplinește misiunea. „Misiunea de a face cât mai mulți oameni fericiți, pentru plăcerea de a găti acasă și pentru plăcerea echipei Bismobil Kitchen de a lucra acasă.”

„Avem planuri mari, avem multe de învățat și de experimentat. Cert este că doar cu gând bun pentru toți cei care ne susțin, cu perseverență și îngăduință, vom reuși”, ne spune directorul și fondatorul Bismobil Kitchen, Mihail Saran.

Bismobil Kitchen este o companie producătoare de mobilier pentru bucătărie cu o experiența de șapte ani în domeniu, fondată pe 10 octombrie 2012. Ultimii trei ani au fost cu adevărat prodigioși, în contextul lansării unui plan de dezvoltare pe termen lung. Rezultatele din 2018-2019 confirmă și reperează strategia aplicată, dar și necesitatea adaptării și dezvoltării continue, pentru a face față noilor tendințe, solicitări și noilor metode de interacțiuni atât dintre domeniile de business cât și cu clienții.

BK 7 ANI

Astfel, au fost implementate strategii de optimizare a prețului, de instruire a personalului, au fost impuse standarde pentru oferirea nu doar a unui produs competitiv, dar și Service Experience care să ofere experiențe calitative pentru clienți.

Cifrele pentru anul 2018 și din prima jumate a anului 2019 vorbesc de la sine, și anume au fost realizate 306 bucătării în 2018 și peste 350 în perioada ianuarie-septembrie 2019, toate fiind proiecte individuale, ceia ce presupune un merit și un efort consecvent din partea echipei. Aceste rezultate sunt un succes notabil pentru producerea mobilierului individual din Republica Moldova.

DSC07188

Au fost mărite spațiile expoziționale de trei ori, echipa s-a mărit de câteva ori, astăzi suntem peste 75 de membri implicați direct. Taxele plătite pentru 2018 au constituit peste 1,185 milioane de lei, ceea ce ne poziționează ca o companie social responsabilă. Indexul de calitate a produselor Bismobil Kitchen a ajuns la 95-97 %, reușită care a fost posibilă prin aplicarea Controlului Calității Bismobil Kitchen la toate etapele de producere, iar feedbackurile de la clienți sunt un indicator care ne recomandă îmbucurător pentru noi, inclusiv pentru calitatea serviciilor.

O cifră de peste 85 % din proiecte este atribuită celor care ne scriu feedback pozitiv. Totodată, gradul de recomandare, dar și de recunoaștere a brandului în 2019, îmbucurător și esențial, influențează volumul de lucru. Compania dezvoltă o strategie de pe termen lung, astfel cota profitului reinvestit a constituit peste 90 la sută din profit.

DSC06605

O atenție deosebită se acordă atât calității condițiilor de muncă a angajaților, cât și Client Experience. Client Experience înseamnă că pe lângă consultația profesionistă la toate etapele, modul de vizualizare/percepere a mostrelor și a realizării proiectul propriu, clienții Bismobil Kitchen sunt notificați, spre exemplu, la toate etapele realizării proiectului, aceștia fiind informați, în mod automat, de fiecare dată când proiectul trece la următoarea fază de proiectare, producere sau livrare/montare. Acest aspect este indispensabil în era digitală, când tehnologiile și informația sunt absolut vitale. Există diverse activități și acțiuni care se implementează constant cum ar fi traininguri, schimburi de experiență, politici interne de dezvoltare personală, oferte follow up până la infotainment, toate aceste acțiuni sunt orientate pe dimensiunea Best Client Service.

DSC03281

Ținem să reiterăm aspirațiile companiei de a deveni un nume de reper în domeniul producerii mobilei și incontestabil atunci când este vorba de mobilier de bucătărie. Astfel, am lansat o nouă strategie și anume: „Mai aproape de oameni”, ceea ce presupune inclusiv factorul geografic, dar și menținerea unor prețuiri competitive, calitate înaltă, serviciu profesionist și plăcut.

Putem afirma cu certitudine că depunem efortul maxim pentru a oferi Best Client Service, Client Experience , Produs și Servicii Post Vânzare.

Bucatarii la Comandă Bismobil Kitchen (5)

Provocările pe care le întâmpină compania ar fi comune pentru mediul economic din Republica Moldova, cum ar fi: capacitatea de cumpărare a pieței, lipsa specialiștilor. Totuși, aceste dificultăți reușim să le depășim prin politici interne, cum ar fi oferirea anumitor posibilități flexibile de plată pentru clienți sau lansarea manifestului „PLĂCEREA DE A LUCRA ACASĂ” prin care încercăm să antrenăm/menținem angajații și, desigur, să le oferim condiții de lucru și dezvoltare motivante.

Reperând manifestul plăcerea de a găti acasă, Bismobil Kitchen planifică să implementeze noi strategii de dezvoltare, noi modele de interacțiune cu consumatorii și, desigur, să persevereze prodigios în realizarea mobilierului de calitate, cu prețuri accesibile și experiențe plăcute oferite clienților pentru plăcerea dea găti acasă și de a face cât mai mulți oameni fericiți!

Vă mulțumim!

Bucatarii la Comandă Bismobil Kitchen (7)

Bucatarii la Comandă Bismobil Kitchen (2)

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente