Toate firmele care se respectă apelează la SEO pentru campaniile lor de marketing digital. Ce înseamnă SEO? Pe scurt, SEO este o abreviere de la Search Engine Optimization, adică optimizarea pentru motoarele de căutare, care are drept scop mărirea traficului calitativ al unui site.
Dacă nu ai auzit până acum de acest lucru sau nu ai înțeles care sunt avantajele concrete ale unei astfel de optimizări, va prezentăm câteva argumente:
Trafic organic de la motoarele de căutare
Practic toate site-urile web depind de motoarele de căutare când vine vorba despre traficul organic. Ce este traficul organic? Spre deosebire de traficul obținut în urma reclamelor plătite pe Facebook sau Google AdWords, în urma cărora prea puțini utilizatori se întorc pe site-ul tău după ce reclama nu mai este plătită, traficul organic provine de la utilizatorii care te caută direct pe tine sau serviciile tale, produsul sau site-ul tău.
Atunci când te găsește, dacă i-ai oferit o experiență excelentă, deseori se va întoarce. Dacă ești un brand necunoscut, o apariție repetată prin rezultate poate să ajute la creșterea vizibilității brandului și loialitatea acestuia.
Majoritatea populației mondiale cu acces la internet accesează Google pentru informații, servicii de e-mail sau YouTube, care este al doilea cel mai mare motor de căutare după Google. Prin punerea în aplicare a strategiilor SEO specifice mărcii, site-ul dvs. va obține o poziționare mai bună pe Google, ceea ce crește vizibilitatea care duce la creșterea traficului organic și va aduce mai mulți clienți.
Digital Metrics oferă servicii SEO în România și ne explică concret efectul optimizării unui site web: „Piața online din România depășește record după record în fiecare an. Numărul celor conectați la internet este în creștere, numărul celor care folosesc internetul pentru a se informa sau pentru a face cumpărături online atinge noi cote. Aproape orice produs sau serviciu este acum tranzacționat online. Cu aproape 15 milioane de oameni conectați la internet coroborat cu faptul că 95 % din aceștia nu depășesc prima pagină Google atunci când navighează pe internet, înțelegem cât de important este procesul de Optimizare SEO.”
SEO atrage clienții și sporește vânzările
Odată cu creșterea traficului pe un site, căutarea pe Internet a devenit un aspect esențial al succesului afacerilor. SEO la nivel local încearcă să optimizeze site-ul unei firme într-o anumită zonă geografică. Acest lucru va da siguranța clienților că pot găsi afacerea rapid, ceea ce mărește posibilitatea de a face o achiziție de la dvs. Altfel spus, probabilitatea că firma dvs. să aibă vânzări este mult mai mare.
SEO este accesibil
Comparativ cu alte metode de marketing digital, SEO este relativ mai ieftin și mult mai profitabil dacă este făcut corect. Gândiți-vă la aceasta ca la o investiție de afaceri și nu la un simplu cost de marketing. Bunele practici SEO vă vor asigura că vă veți bucura de beneficiile pentru anii următori. De asemenea, veți obține rezultate mai bune atunci când veți investi mai mult. Iar dacă ați decis să demarați o campanie SEO, vă sugerăm să alegeți o companie SEO creștină.