Ieri v-am povestit despre ideea unui startup cool, care este dezvoltat în cadrul Wine Hack 2.0. Mai exact este vorba despre startup-ul WINEDAY - un magazin online de licitații pentru vânzarea vinului exclusiv. Sticla de vin licitată azi este „Negru de Purcari 2015”, care nu mai este prezentă în vânzare pe piață. Mai mult, pe această sticlă și-au lăsat semnătura patru persoane influente din Moldova.

Despre vin: Negru de Purcari este regele vinurilor roșii – nobil, cu o structură bogată și un buchet perfect: 70 % Cabernet Sauvignon, 25 % Saperavi, 5 % Rară Neagră. Cu o culoare roşie-cărămizie, vinul, se remarcă printr-un buchet complex şi intens, cu nuanțe de fructe dulci – prune coapte și smochine – ce se dezvoltă în timp, dublate pe final de arome fine de mirodenii și șofran. Gustul profund și catifelat aminteşte de aceleaşi fructe întâlnite în aromă, cu note ample de tanini delicați şi cu un postgust fin, de lungă durată. Calitatea vinului o dovedesc cele peste 10 premii internaționale obținute.

În exclusivitate, pentru această sticlă, patru figuri influente din Republica Moldova – Alexandru Lebedev (fondatorul diez.md), Alex Buretz (caricaturist și fondatorul buretz.com), Ilie Plămădeală (cunoscut pentru proiectul The Duck Show) și Ruxandra Ghimp (cunoscută ca și Ruxy) – au acceptat să-și pună autografele pe etichetă, astfel sprijinind ideea acestui startup.

Membrii echipei spun că taxa obținută din vânzarea acestei sticle va fi donată pentru susținerea unei cauze nobile semnificative din Moldova. 

Puteți accesa licitați aici. Aceasta începe de la 650 de lei.

Puteți urmări proiectul și pe pagina de Facebook