Reduceri la GMG. Cât au scăzut prețurile la publicitatea electorală de la alegerile anterioare

telecomanda-televizor-640×360

Candidații la alegerile locale generale și alegerile parlamentare noi, din octombrie 2019, vor achita mai puțin pentru publicitatea electorală. Mai multe posturi TV din țară au anunțat prețuri cu mult mai mici decât în campania electorală anterioară pentru publicitatea electorală.

Astfel, dacă în campania electorală din februarie 2019, posturile PRIME TV și Publika TV au stabilit un preț de 4 000 și, respectiv, 2 000 de euro per minut, în campania din octombrie acestea și-au redus oferta cu 50 la sută. Prin urmare, în campania electorală din toamnă, PRIME TV va oferi spațiu publicitar electoral contra sumei de 2 000 de euro, iar Publika TV va solicita doar 1 000 de euro per minut. Chiar și așa, PRIME TV are cea mai scumpă ofertă pe piața publicitară electorală, transmite media-azi.md.

La posturile de televiziune Canal 2 și Canal 3, proprietarul cărora este oficial Oleg Cristal, fost consilier politic al lui Vladimir Plahotniuc, tariful pentru un minut de publicitate în campania electorală precedentă a fost de 1 500 de euro per/minut, iar pentru campania din octombrie curent Canal 2 a stabilit un tarif de 1 000 de euro, iar Canal 3 – de 500 de euro per minut.

Și la televiziunile afiliate lui Ilan Șor prețurile s-au redus. Un minut de publicitate la Televiziunea Centrală, care costa 1 500 de euro în campania electorală din februarie, va avea acum un preț de 500 de euro, iar Orhei TV solicită în prezent 500 de euro per minut, și nu 1 000 de euro ca în campania trecută.

OFERTE

Televiziunile afiliate socialiștilor, NTV Moldova și Exclusiv TV, deținute de deputatul socialist Corneliu Furculiță, nu și-au modificat tarifele, acestea rămânând la 500 de euro per minut. Postul de televiziune Accent TV, al cărui beneficiar este Vadim Ciubara, despre care jurnaliștii de investigație RISE Moldova au scris că ar fi „consilierul din umbră” al președintelui Igor Dodon și care intenționează să retransmită Pervîi Canal din Rusia, cere 75 de euro pentru un minut, față de 50 de euro în campania electorală precedentă.

Tot 1 000 de euro pentru un minut de publicitate solicită și posturile de televiziune – CTC Mega și Familia Domashniy. Postul public Moldova 1 a anunțat un tarif de 900 de euro, PRO TV Chișinău – 840 de euro, RTR Moldova – 600 de euro, Jurnal TV – 400 de euro, iar TV 8 – 500 de euro per minut de publicitate electorală.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente