Organizațiile mass-media din Republica Moldova continuă să fie active pe rețelele sociale, iar pentru multe portaluri de știri Facebook-ul reprezintă cea mai importantă sursă de vizitatori. Echipa #diez.md se mândrește cu rezultatele prezentate în studiul realizat de GramaticNoi ne situăm pe poziția a 10 alături de celelalte portaluri de știri din Moldova după numărul de interacțiuni pe Facebook. Aceasta înseamnă că voi, dragii noștri cititori ne urmăriți și comentați (pozitiv sau negativ) munca pe care o depunem.

Cel mai popular portal de știri pentru tineri din Moldova în luna iulie a obținut peste 45.000 de reacții pe Facebook (comentarii, distribuiri etc). Unica, Unimedia și Point sunt cele mai vizibile portaluri de știri pe Facebook, deși sunt de mai mulți ani pe piață decât noi.

Dacă nu sunteți abonați la Pagina noastră de Facebook, atunci e momentul potrivit s-o faceți, pentru că #diez.md este un portal nonconformist, creativ și care produce multe proiecte originale.

# Întreb pentru un prieten

# FărăTolk

# Sportul meu există

# Unde-s tinerii

# Diezpre

# Longreaduri

diez

Echipa Gramatic colaborează cu organizațiile media pentru a le face mai interactive. Astfel, în perioada 1-31 iulie 2019 a analizat îndeaproape peste 90 de pagini locale de media, pentru a evalua cine generează cele mai multe interacțiuni sau ce tip de conținut este apreciat de utilizatori.

# Prima ora este pagina cu cele mai multe interacțiuni pe Facebook. Postările distribuite în luna iulie au acumulat 350.000 reacții, comentarii și distribuiri.

# Pagina Ştiri.md distribuie cele mai multe postări – 2.300, în mediu 73 postări/zi. Urmează Unimedia portal de ştiri (2.200 postări) și PUBLIKA.MD (1.800 postări).

# Cotidianul.md are cea mai mare rată de interacțiune – 33%. O pagină cu doar 7,9 mii de abonați generează un total de 79.000 interacțiuni.

# Pe pagina TV8 se comentează cel mai mult: 34 mii de comentarii în decursul ultimei luni.