Compania Google angajează. Care sunt condițiile pe care trebuie să le îndeplinești

2017_08_07_30688_1502080698._large

Ți-ai dorit mereu să devii parte a unei companii internaționale? Compania Google angajează experți pe conturi, vânzări și soluții Google pentru clienți. 

Calificările minime pe care trebuie să le ai sunt: diplomă de licență sau experiență practică echivalentă, experiență sau stagiu în vânzări, asistență pentru clienți, managementul contului, marketing sau consultanță și abilitatea de a vorbi, și de a scrie în limbile engleză și română, fluent și idiomatic.

Prioritar vor fi examinate cererile candidaților care: 

# sunt familiarizați cu anunțurile Google și publicitatea online, certificarea Google Digital Workshop sau au o experiență echivalentă.
#  pot influența părțile interesate atât pe plan intern, cât și extern, pentru a obține un impact.
# au abilitatea de a gestiona mai multe proiecte la un moment dat, în timp ce acordă atenție detaliilor.
# au abilitatea de a a realiza expertize în industrie.
# sunt proactivi, cu o capacitate demonstrată de a conduce, de a motiva și de a lucra bine cu ceilalți.

Google Customer Solutions (GCS) sunt consilieri și vânzători de încredere, care se focalizează pe succesul clienților, oferind cele mai bune servicii produse de Google. În calitate de Associate Account Strategist, sunteți linia de front a echipelor Google orientate către clienți și veți fi responsabil de un portofoliu de afaceri și de obiectivele strategice de afaceri care vin împreună cu acesta.

Majoritatea timpului veți face consultanță clienților, oferindu-le sfaturi cu privire la soluții personalizate și creative, cu privire la modul de obținere a celei mai bune rentabilități a investiției lor în anunțuri Google. Veți utiliza abilitățile de rezolvare a problemelor, de vânzări și de manipulare a obiecțiilor pentru a primi un rezultat mai rapid. În cadrul acestei slujbe, veți implementa cunoștințele acumulate în ceea ce ține de peisajul de marketing digital, obținute din experiența de lucru din trecut sau prin calificări, cum ar fi certificatul Google Digital Workshop.

Responsabilități de serviciu: 

# să depuneți efort pentru atingerea obiectivelor strategice de afaceri, prioritizând și oferind o experiență remarcabilă clienților pentru a le crește afacerile.
# să realizați consultări telefonice frecvente cu clienții, pentru a-i sfătui cu privire la modul de obținere a celei mai bune rentabilități a investiției în anunțuri Google.
# să implementați modalități creative de îmbunătățire a relațiilor cu clienții, să adaptați și să împărtășiți sugestiile strategiei de marketing online și să promovați alte produse Google.
# să comunicați cu clienții în mod proactiv.
# să stabiliți relații prin intermediul apelurilor telefonice sau a marketingului prin e-mail și oferirea unei experiențe complete de consultare prin urmărirea comunicărilor educaționale coerente.

Mai multe detalii vedeți aici. 

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente