„The Marketing Teams of The Future” este o carte care urmărește traiectoria conținutului din marketing încă de la începuturi și aprofundează subiectul analizând industria așa cum este la momentul actual. Aceasta a fost scrisă de tânărul de 23 de ani de la cel mai de succes startup din Moldova, Planable.

„Am început să scriu cartea în primul rând dintr-o nevoie pe care o simțeam, dar și o pasiune pentru content marketing. Am vrut să văd îndeaproape care este evoluția și cum arată viitorul. Eu însumi fiind un scriitor publicat în zeci de publicații și bloguri de renume precum Social Media Examiner, WeRSM, Entrepreneur, Freshdesk, chiar înțeleg și empatizez cu dificultățile pe care le întâmpinam acum.

Cred că este o nevoie primară ca toată lumea să înțeleagă industria marketingului de la A la Z. Eficienta este o problemă care ne presează din ce în ce mai mult și chiar avem nevoie de ajutor pentru a defini cum arată viitorul echipelor de marketing. Și asta am și făcut prin această carte.

Am ales să divizez conținutul cărții în trei mari capitole: trecutul – cu o scurtă istorie a marketingului trecută prin propriii mei ochi, prezentul – analizând cele mai mari eșecuri, dar și cele mai mari realizări și în final viitorul – încercând să văd cum trebuie să se schimbe echipele de marketing astfel încât să fie pregătite pentru ce urmează” spune Vlad pentru echipa #diez.

Cartea „The Marketing Teams of the Future” o puteți găsi aici.

marketingteams

Reamintim că în februarie 2019, cei trei tineri de la Planable, inclusiv și Vlad Caluș, au fost nominalizați de revista Forbes la categoria celor mai de succes tineri din lume sub 30 de ani.