Trei tineri din Moldova, autorii Planable, au ajuns în topul „30 Under 30”, în revista Forbes România

054-30sub30-Planable-525×350

Au pariat pe puterea Social Media și vor ca platforma lor să fie folosită de oamenii de marketing din întreaga lume.

Trei tineri din Republica Moldova au pus în 2016 bazele platformei Planable.io, un instrument de colaborare prin care agențiile, freelancerii și echipele de marketing își pot eficientiza crearea și administrarea conținutului pe Social Media. Xenia Muntean, Vlad Caluș și Nicolae Gudumac au experiență în marketingul digital și au pornit această afacere după ce ei înșiși s-au confruntat cu dificultatea cu care are loc colaborarea între echipe când vine vorba de conținut pe platforme precum Facebook, Instagram, LinkedIn sau Twitter. Planable.io facilitează publicarea postărilor pe Social Media – inclusiv crearea, aprobarea și planificarea acestora. Practic, platforma îi ajută pe utilizatori să economisească timp și să creeze un conținut mai bun.

În 2017, după mai multe încercări, start-up-ul a fost acceptat în cadrul unuia dintre cele mai importante acceleretoare din Europa, TechStars London și a primit finanțare.

De asemenea, cei trei fondatori au fost incluși pe lista 30 Under 30 Europe 2019 întocmită de Forbes SUA.

Xenia, cea care ocupă funcția de CEO, nu este la prima experiență antreprenorială: în 2014 a fondat Pixis, o agenție de digital marketing specializată în social media engagement, web design, strategii de content marketing și publicitate. În cadrul Planable.io, Vlad este responsabil de achiziții și retenția clienților și își dorește ca platforma să devină un instrument pe care echipele de marketing să-l folosească în mod firesc pentru a colabora în ceea ce privește toate tipurile de conținut. Pe viitor, ar vrea să construiască alte companii care să ajute industria de digital marketing să se dezvolte și este mentor pentru alți antreprenori aflați la început de drum, scrie forbes.ro. 

Nicolae este Chief Technology Officer în cadrul Planable, iar rolul său este de a dezvolta produsul, fiind în contact permanent cu stakeholderii și clienții pentru a asigura dezvoltarea și continuitatea proiectului. A lucrat cu branduri precum Orange sau Coca-Cola pe în cadrul uneia dintre cele mai mari agenții din Republica Moldova, fiind implicat în crearea experiențelor digitale – aplicații, website-uri, campanii de marketing. După ce a întâmpinat problema colaborării cu clienții, i-a venit ideea care a dus la dezvoltarea Planable.io – să dezvolte un soft care să poată face aceste procese mai eficiente și plăcute. Tânărul spune că își dorește ca platforma Planable.io să fie folosită de marketerii din întreaga lume și ar vrea să se implice în mai multe activități de mentorat pentru tinerii antreprenori.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente