Cod roșu de audiențe! ASIA EXPRESS câștigă publicul comercial, într-o luptă strânsă cu „Las Fierbinți” și „Exatlon”

asia1
Foto:Antena 1

Marți, 20 martie, scăderea temperaturilor de afară a încins audiențele televiziunilor comerciale, românii preferând destinațiile exotice și umorul.

Audiente tv: Serialul de comedie „Las Fierbinți” de la Pro TV și reality show-ul din Republica Dominicană, „Exatlon România” de la Kanal D și-au disputat consumatorii de TV într-o cursă strânsă cu „Asia Express – Drumul Dragonului”, care a ieșit pe prima poziție în targetul commercial, scrie radardemedia.ro .

  Total>> Total
Units>> Rtg(000)
Total Title Channel Start time End Time National Urban 18-49 Urban
  LAS FIERBINTI Pro TV 20:29 21:34 2234 1039 518
  EXATLON ROMANIA Kanal D 20:10 23:01 2029 884 421
  ASIA EXPRESS Antena 1 19:59 23:05 1366 791 416
  FILM – Acțiune de recuperare Pro TV 21:34 23:21 1055 535 304

 

Kanal D și-a adjudecat primul loc in targeturile national și urban cu ”Exatlon România”. ”Las Fierbinți” a avut cea mai mare audiență a serii însă pe intervalul analizat Pro TV se clasează pe locul doi in target național si pe locul trei in target urban si comercial. Antena 1 își adjudecă primul loc în target comercial, o mare victorie prin perspectiva performanțelor din ultima vreme. Topurile în targeturile național si urban sunt completate ca de obicei de televizunile de talk-show politic Antena 3 și RTV care își asigură împreună o cotă de vizionare în jurul valorii de 9-10% din totalul consumului de TV al serii.

Aventurile concurenților din ”Asia Express – Drumul Dragonului” au fost urmărite in medie pe minut de 1.366.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:39, a adunat în fața televizoarelor 1.796.600 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>> National All
Interval>> 19:59-23:05
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Kanal D 22.5 11.1 1982.2
Pro TV 18.8 9.3 1654.2
Antena 1 15.5 7.6 1366.4
Antena 3 5.2 2.6 456.8
Romania TV 4.4 2.2 389.5

 

PUBLICUL URBAN

Target>> Urban All
Interval>> 19:59-23:05
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Kanal D 18.5 9.0 864.0
Antena 1 16.9 8.2 790.8
Pro TV 16.9 8.2 788.6
Antena 3 6.2 3.0 290.4
Romania TV 4.8 2.3 225.4

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>> 18-49 Urban
Interval>> 19:59-23:05
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Antena 1 23.0 9.3 416.1
Kanal D 22.6 9.2 409.8
Pro TV 22.4 9.1 405.2
Pro Cinema 2.1 0.9 38.7
TVR 1 1.8 0.7 33.3

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente