Școala Google AdWords: Ce să faci când promovarea îți merge prost

diez 3

În ziua de azi, instrumentele de reclamă sânt foarte diverse: bannere cumpărate la kilogram, pop-up-uri iritante și alte mecanisme de publicitate care sânt depășite pentru ritmul și gusturile clientelei, nu generează rezultatele așteptate sau sunt prea scumpe pentru a putea fi eficiente.

Eficiența Google AdWords este însă demonstrată în practică, mai ales că o întâlnești zilnic peste tot în mediul online, fără ca să îți dai seama. Indiferent dacă cauți un produs sau serviciu în motorul de căutare Google, dacă navighezi pe diferite site-uri, stai pe YouTube sau folosești aplicațiile mobile, pe oricare din aceste platforme întâlni pe oricare din aceste platforme vei întâlni publicitatea setată prin Google AdWords.

Cum funcționează și de ce ai nevoie de acest instrument de promovare online? Mai jos vezi pe scurt răspunsul.

diez 4

Ce este, totuși, Google AdWords?

Google AdWords reprezintă una dintre cele mai eficiente metode de promovare a produselor și/sau serviciilor pe care le oferi, aducând, într-un mod rapid, utilizatorii targetați din Google direct pe site-ul afacerii tale.

Cu Google AdWords ajungi la audiența dorită, cu mesaje personalizate, la momentul potrivit.

Ce tipuri de campanii oferă Google AdWords ?

#1. Campanii în rețeaua de căutare Google Search

Acest tip de campanii îți afișează site-ul în topul rezultatelor căutării pe Google, pentru a atrage cât mai mulți vizitatori pe site când aceștia caută după anumite cuvinte-cheie produsele/serviciile pe care le oferi. Promovare în Google Search este cel mai popular și cel mai eficient mod de promovare de la Google, iar dacă este setat corect, aduce un cost de conversie foarte mic.

Google search

#2. Campanii în Rețeaua Google Display

Trebuie să alegi acest tip de campanie dacă vrei ca bannerele ce îți promovează afacerea să apară în fața potențialilor clienți atunci când aceștia navighează pe diferite site-uri. Reclama ta va apărea în rețeaua site-urilor partenere Google care are denumirea de „Google Display Network” după diferite tipuri de targetări. Astăzi această rețea numără peste 2 milioane de site-uri.

campanii display - remarketing

#3. Campanii de Remarketing

Remarketing sau Retargeting este promovarea prin intermediul căreia ne adresăm cu mesaje personalizate acelor persoane care ne-au vizitat site-ul în trecut, mesajul nostru fiind diferit în dependență de acțiunile realizate anterior de aceștia pe site.

#4. Campanii pe YouTube

YouTube este vizualizat zilnic de milioane de oameni. Printre aceștia sânt și potențialii tăi clienți. Prin AdWords poți afișa aici orice format de reclamă – video, imagine sau text pentru a-i determina să devină clienții tăi.

campanii youtube

3 Avantaje ale lui Google AdWords

#1. Hop și s-a pornit! Din momentul în care faci plata către Google, reclama ta începe să fie vizualizată de către potențialii clienți.

#2. Știi și controlezi! Tu ești cel care cunoaște și controlează costurile campaniei de promovare. Cu AdWords nu riști să achiți mai mult decât „v-ați înțeles la început”. Ca și cu cartela PrePay pentru telefoanele mobile: serviciul se termină când se termină banii.

#3. Analizezi și intervii! În orice moment din cadril campaniei în derulare, primești rapoarte și date despre cât de eficient sau ineficient îți merge reclama, așa ca să știi unde anume să intervii ca să optimizezi lucrurile.

diez 1

La prima vedere, o campanie de publicitate online prin Google AdWords pare ușor de setat, sistemul având o interfață prietenoasă, pe internet sunt tutoriale multiple, există o interfață în limba română și rusă etc. Însă, în momentul în care a fost setată campania, pornește și observi că vânzările/cererile de ofertă pe care le primești de pe site sunt sub așteptările tale iar costurile campaniei cresc. În acest moment vei înțelege că pentru a ajunge la o formulă profitabilă ai nevoie de mult mai multă dedicare și experiență decât ai intuit inițial.
De acea Școala Google Adwords îți vine în ajutor cu un nou Curs Practic – Google AdWords. Din 30 ianuarie, timp de 4 săptămâni, vei învăța cum să setezi corect diferite campanii Google AdWords, cum să optimizezi campanile existente ca să obții mai multe vânzări la costuri mai mici și cum să măsori rezultatele campaniilor de promovare.

Intră acum pe boomerang.md pentru a-ți rezerva un loc la curs!

scoala

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente