(studiu) Moldovenii și sexul. Femeile își privesc concurentele în față, bărbații le examinează formele

2

În 2017, la fel ca și în anii precedenți, la Magenta Consulting, prin sondajele realizate, a căutat să se descopere aspecte interesante ce definesc firea moldovenilor. Mai jos descoperiți cum privesc lucrurile bărbații și femeile din Moldova în materie de sex.

Pentru a testa dacă sexul în publicitate vinde, în 2017, a fost realizat un studiu de Eye Tracking, separat pentru femei și bărbați, cu o imagine cu sex-appeal de promovare a berii. Sloganul spunea: „Dacă cel care a inventat degustătorul ar fi băut Skol, acesta ar fi arătat nu așa. Ci, așa.”

Eye Tracking Femei

1

Femeile au citit sloganul, s-au uitat la fața modelului și i-au analizat silueta. S-au gândit, probabil, cât de comod ar fi să bei la nivelul din cea de-a doua poză și au observat marca băuturii alcoolice. Au remarcat și canapeaua de pe fundal – cât de atente sunt la detalii!

Eye Tracking Bărbați

2

Bărbații au reacționat cu instinctele. S-au uitat la fese și au ignorat sloganul. Au privit din nou la fese și la senzualitatea cu care modelul bea. Au observat cel mai important element – denumirea berii Skol. Canapeaua din spate – niciunul nu a remarcat-o.

Întreg studiul îl găsești AICI!

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Autoare:Elena Baranov
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente