Universitatea Tehnică a Moldovei anunță concurs privind angajarea unui Specialist marketing şi imagine în cadrul Serviciului Relații Publice și Promovarea Imaginii. Iată care sunt cerințele.
Potrivit anunțului postat pe site-ul universității, responsabilitățile sunt următoarele:
- Optimizarea textelor pe site-ul instituției pentru a fi identificate și clasificate corect de către motoarele de căutare;
- Coordonarea implementării strategiilor SEO;
- Definirea și realizarea strategiilor pe termen lung și pe termen scurt;
- Crearea unei pagini web;
- Postarea și revizuirea conținutului publicațiilor;
- Gestionarea parteneriatelor promoționale;
- Elaborarea/redactarea documentelor interne, textelor promoționale, broșurilor, flyerelor etc;
- Abilitatea de a scrie și traduce texte în mod clar și coerent;
- Interesat de sarcini noi și provocări;
- Orientat spre rezultate și calitate.
Cerințe:
- Studii universitare, de preferinţă filologice;
- Cunoștințe bune de MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Adobe Photoshop;
- Cunoașterea fluentă a limbilor română, rusă (scris/oral), engleză (nivel mediu);
- Internet/Intranet, e-mail;
- Cunoștințe de design web, informație, SEM, SEO.
Abilități:
- Cunoștințe excelente de comunicare și prezentare, abilități de convingere;
- Capacitatea de a gândi creativ;
- Capacități de organizare;
- Cunoștințe de marketing;
- Capacități de planificare a activității;
- Capacitatea de a dezvolta/realiza mai multe proiecte/sarcini concomitent.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică: [email protected] sau depune personal sau prin poștă la adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare nr. 168, bir. 108.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Data-limită: 14 iunie 2017.