Luate prin surprindere, autoritățile lucrează pentru a gestiona traficul. Cum se circulă pe traseele naționale

ninge
Foto: Dinu Bubulici

Ca urmare a precipitaţiilor sub formă de zăpadă şi lapoviţă înregistrate în decursul nopții și până la această oră, autoritățile au demarat lucrări de patrulare şi combatere a lunecuşului pe drumurile publice din centrul țării.

La moment, în raioanele Hînceşti, Orhei, Rezina, Ialoveni, Criuleni, Anenii-Noi, Străşeni, Nisporeni şi Călăraşi sunt întreprinse măsuri de patrulare şi combatere a lunecuşului pe sectoarele de drumuri supuse parţial precipitaţiilor sub formă de lapoviţă.

În conformitate cu informaţiile oferite de Administrația de Stat a Drumurilor, actualmente întreprinderile de întreținere a drumurilor din teritoriu activează pe următoarele drumuri:

# Drumul R6 Chişinău-Orhei-Bălţi – sunt antrenate în procesul tehnologic 2 utilaje speciale, se utilizează 18 tone material antiderapant;

# Drumul R 20 Orhei-Rezina-Rîbniţa – sunt antrenate 2 utilaje speciale, se utilizează 15 tone material antiderapant;

# Drumul M1 Frontieră cu România-Leuşeni-Chişinău-Dubăsari-frontieră cu Ucraina – sunt antrenate în procesul tehnologic 2 utilaje speciale, se utilizează 20 tone material antiderapant;

# Drumul R6 Chişinău-Orhei-Bălţi şi M1 Frontieră cu România-Leuşeni-Chişinău-Dubăsari-frontieră cu Ucraina – sunt antrenate 2 utilaje speciale, se utilizează 25 tone material antiderapant;

# Drumul M1 Frontieră cu România-Leuşeni-Chişinău-Dubăsari-frontieră cu Ucraina – sunt antrenate în procesul tehnologic 3 utilaje speciale, se utilizează 20 tone material antiderapant;

# Drumul R3 Chişinău-Hînceşti-Cimişlia-Basarabeasca-frontieră cu Ucraina şi M3 Chişinău-Comrat-Giurgiuleşti-frontieră cu România – sunt antrenate 2 utilaje speciale, se utilizează 25 tone material antiderapant;

# Drumul R3 Chişinău-Hînceşti-Cimişlia-Basarabeasca-frontieră cu Ucraina şi M1 Frontieră cu România-Leuşeni-Chişinău-Dubăsari-frontieră cu Ucraina – sunt antrenate în procesul tehnologic 5 utilaje speciale, se utilizează 45 tone material antiderapant;

# Drumul M1 Frontieră cu România-Leuşeni-Chişinău-Dubăsari-frontieră cu Ucraina – este antrenat în procesul tehnologic 1 utilaj special, se utilizează 10 tone material antiderapant;

# Drumul M5 Frontieră cu Ucraina – Criva-Bălţi-Chişinău-Tiraspol-frontieră cu Ucraina – sunt antrenate în procesul tehnologic 2 utilaje speciale, se utilizează 20 tone material antiderapant;

# Drumul R21 Orhei-Bravicea-Călăraşi – este antrenat în procesul tehnologic 1 utilaj special, se utilizează 10 tone material antiderapant.

Autoritățile spun că până la acest moment au fost antrenate în proces de lucru – 22 autospeciale, 47 muncitori rutieri şi utilizate 208 tone material antiderapant.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente