Jennifer Lopez a primit gratuit peste 40 de hoverboard-uri pentru ea și dansatorii ei pentru un show din Las Vegas, în valoare de peste 50.000 de dolari, în schimbul unor postări promoționale pe rețelele de socializare. Când însă vedeta nu a respectat înțelegerea, producătorul a dat-o în judecată, relatează site-ul TMZ, citat de Agerpres.

Sidekick Group Corp susține că a trimis 42 de hoverboard-uri pe care J Lo și dansatorii ei să le folosească în show-ul ei “All I Have”, de la Planet Hollywood din Las Vegas. Compania nu a cerut bani când s-a semnat contractul, dar a solicitat în schimb altceva.

Potrivit plângerii în instanță depuse recent de producător, J Lo trebuia să posteze materiale promoționale pe Instagram și Twitter pentru Sidekick, odată la trei luni. Producătorul susține însă că vedeta a postat o singură dată un astfel de material promoțional, după care l-a șters.

Compania vrea să-și recupereze în instanță prețul produselor personalizate, de 54.390 de dolari, plus o sumă suplimentară, scrie TMZ. Potrivit site-ului pentru celebrități, reprezentanții lui J Lo nu au comentat încă informația.