Fundația pentru Dezvoltare este căutarea unui ofițer Comunicare și PR. Detalii

workhardanywhere_9_3_2017_16_44_48_755

Fundația pentru Dezvoltare anunță concurs de selectare a unui ofițer Comunicare și PR care va asigura va asigura comunicarea și vizibilitatea insituției în perioada aprilie 2017 – martie 2018 (cu posibilitate de prelungire).

Responsabilitățile specifice:

  • Participă la elaborarea și implementarea Strategiei de comunicare și a Planului operațional al Fundației pentru Dezvoltare;
  • Realizează rapoarte privind implementarea Strategiei de Comunicare;
  • Elaborează şi distribuie materiale de presă;
  • Monitorizează modul de reflectare în presă a activităţilor Fundației pentru Dezvoltare;
  • Administrează şi arhivează materialele de presă / contactele media;
  • Întreţine legătura cu mass-media şi pregăteşte materialele/rapoartele de presă;
  • Organizează şi participă la evenimentele de presă;
  • Participă la organizarea evenimentelor publice ale Fundației;
  • Participă la planificarea, elaborarea şi distribuirea produselor analitice a Fundației, a materialelor promoţionale şi informaţionale (broşuri, banere, pliante, etc);
  • Participă la administrarea paginii web a Fundației şi a conturilor din reţelele sociale;
  • Alte responsabilităţi relevante.

Cerințe de ocupare a postului:

  • Educație: studii superioare în Jurnalism, Științe ale Comunicare și / sau alte domenii relevante;
  • Experiență de muncă: minimum trei ani de experiență în domeniul comunicării şi o cunoaştere bună a mass-media din Moldova; experienţa relevantă de lucru în cadrul unui ONG va constitui un avantaj.

Competențe și Abilități: cunoașterea excelentă a limbii române (inclusiv deprinderi excelente de scriere); cunoașterea la nivel înalt a limbilor engleză şi rusă; abilități avansate de utilizare a Microsoft Office (Word, Excel, Access, Power Point), cunoştinţe de bază de design; abilităţi excelente de comunicare şi interacţiune cu diferite categorii de persoane; rezistentă la stres, responsabilitate și punctualitate; abilităţi de a lucra independent şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși; integritate și discreţie profesională;

Locul de muncă: mun. Chișinău (sediul Fundației pentru Dezvoltare)

Dosarul candidaților va include:

  • CV-ul actualizat;
  • Scrisoarea de motivare (max. 1 pagină A4, accentuați experiența relevantă pe care o dețineți și motivația de a fi angajat(-ă) în această poziție; Indicați în scrisoarea de motivare două persoane de referință (numele persoanei, organizația și datele de contact) de la foști/actuali angajatori, profesori care vă cunosc bine calitățile și competențele etc.;

Dosarul de Aplicare trebuie completat în limba română sau engleză şi expediat prin email la adresa email: [email protected]  cu indicarea “Anunț selectare Ofițer Comunicare și PR”.

Vor fi evaluate doar dosarele complete.  La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate.

Data limita pentru depunerea dosarelor candidaților: 17 martie 2017, ora locală 18.00.

Persoana de contact: Olga Gordila – Bobeico, tel: 022 210198, e-mail: [email protected].

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente