Peste 300 de mii de moldoveni au declarat ca în următoarele 12 luni intenționează să cumpere materiale de construcție sau decor. Nici telefoanele mobile sau electrocasnicele nu lipsesc de pe lista de cumpărături a acestora, arată noul studiu BATI pentru ianuarie 2017.
Anul abia a început, dar moldovenii știu deja ce achiziții vor face în următoarele luni. Astfel, indiferent de venitul net, utilizatorii de internet din Moldova plănuiesc să nu încheie 2017 fără a renova sau decora locuința, materialele de construcții și decor fiind în topul preferințelor de achiziție. Electrocasnicele, telefoanele mobile și mobilierul sunt următoarele pe listă în „coșul de cumpărături”.
Dacă cei cu venituri mai mici au pus în capul listei produse de care au nevoie în casă, cei care au venituri mai mari s-au gândit și la hobby-urile lor. Mai exact, echipamentele sportive se află pe locul 13 în topul intențiilor de cumpărare pentru cei cu venit net între 2.000 și 6.000 de lei, în timp ce pentru cei cu venituri de peste 15.000 de lei se află pe locul trei.
Despre BATI: Asociația „Biroul de Audit al Tirajelor și Internetului”(BATI) este o structura asociativă, necomercială, constituită în 2009 cu scopul de a furniza industriei de publicitate din Moldova indicatori obiectivi și independenți asupra performanțelor diverselor canale media, indicatori necesari pentru luarea deciziilor de alocare a bugetelor de reclamă pe o bază profesională. Membri BATI sunt persoane juridice, edituri de presă scrisă și online, agenții și clienți de publicitate.