Încă nu ai aplicat la SUM Academy, ediția Event Management? SUM Team îți prezintă agenda eroilor proiectului, care sunt gata să te inspire și să te ajute să-ți îndeplinești visurile.
#1. Viorel Barbănouă – Director executiv la PRofile Agency.
Este unul din organizatorii primului festival subteran din lume – Underland Wine & Music Fest, eveniment ce a avut loc în Cramele Cricova. De asemenea, alături de echipa PRofile a organizat Vernisajul Vinului, Festivalul Cucuteni și altele.
#2. Eugen Boico – Director general NRG Moldova şi Publicis Moldova.
A organizat împreună cu echipa sa evenimente în Moldova precum Orange Music White Night, Coke Live, aducându-i pe scenă pe marii interpreţi ca: ARMIN VAN BUUREN, Сarla’s Dreams, Andrew Rayel etc.
#3. Anatol Botnaru – organizator al festivalului de muzică clasică în aer liber la Butuceni „DescOPERĂ”.
„DescOPERĂ” este primul festival de operă în aer liber, oaspeții speciali fiind: Ioan Holender (director al Operei de Stat din Viena), dirijorul Friedrich Pfeiffer (Austria).
#4. Parascovia Ignat – Director general al Centrului Cultural VATRA.
Împreună cu echipa sa, Complexul etno-cultural VATRA, a organziat peste 20 de festivaluri printre care „Festivalul Berii”, „Carnavalul Copiilor”.
#5. Alla Donțu – Fondatoare „YOUBESC”, impresara interpretei Dara; a lucrat cu mulți artiști faimoși, printre care și Carla’s Dreams.
#6. Ion Botnaru – PR manager Darwin și coordonator la Festivalul Culorilor Darwin.
Evenimentul a găzduit bătălia din 2016, dintre peste 10.000 de oameni și trei tone de pudră colorată. La festival au evoluat DJ precum Terra Blvck, GO Low! și Draggy Smile.
#7. Anastasia Primov – Director general Fabrica de imagine.
A reușit să creeze mai multe proiecte atât pentru piața locală, cât și peste hotarele ei.
#8. Rodica Tătaru – Director general AQA Logistic & Consulting.
A organizat evenimente în Moldova și peste hotarele ei: conferințe, forumuri, congrese, proiecte etc. și a colaborat împreună cu USAID unde a creat evenimente de succes.
La proiect sunt eligibili să aplice tinerii cu vârsta cuprinsă între 16 și 25 de ani, care-și doresc să acumuleze noi cunoștințe, să-și lărgească rețeaua de contacte și să se inspire de la cei mai buni profesioniști din domeniile: PR, Marketing, Logistică, Finanțe și altele relaționate cu tema proiectului – Event Management. Mai multe detalii despre program puteți citi AICI.