Ministerul Finanţelor și-a propus ca scop să dezvolte platforma achiziţiilor publice electronice, în urma semnării la 30 noiembrie 2016 a unui Memorandum între Ministerul Finanţelor, Agenţia Achiziţii Publice, Centrul de Guvernare Electronică, mai multe asociaţii de business, ONG-uri, dar şi companii din sectorul IT.
Astfel, pentru a asigura un proces eficient şi deschis, Ministerul Finanţelor invită doritorii de a-şi aduce aportul benevol la dezvoltare denumirii platformei de achiziţii electronice.
Ideiile prezentate vor fi evaluate de către semnatarii Memorandumului în baza următoarelor criterii:
#1. încadrare în tema concursului (capacitatea de transmitere a mesajului);
#2. creativitate şi originalitate.
Data limită de aplicare la concurs: 19 decembrie 2016.
Ideiile urmează a fi prezentate la următoarea adresă de email: [email protected]. Pentru mai multe detalii puteţi contacta la tel: 022 78 20 84.