Industria modei a fost în permanență plină de idei. Unele mai bune, altele cu mare ghinion. Generarea ideilor pentru colecții sau produse noi este o activitate permanentă pentru specialiștii acestui domeniu.
Acest șir de workshop-uri vine să te ajute în a înțelege procesul de generare a ideilor și cum să le coordonezi în cadrul companiei/proiectului tău. Cei de la ZipHouse te echipează cu tehnici de generare a ideilor și mai târziu au grijă să știi cum te discurci cu managementul corect al acestora.
Primul workshop se focusează astfel pe Idea generation:
• Aici îți vei evalua și testa potențialul creativ
• Vei înțelege cum are loc procesul de generare a ideilor creative din punct de vedere neuro-științific sau mai simplu, ce face creierul tău atunci când generează idei
• Vei aplica 3 tehnici noi de generare a ideilor
Nu fi lăsat să pleci fără de temă pentru acasă, pe care o vei discut la cel de al doilea workshop.
Workshop-ul numărul doi se focusează pe Idea management:
• Aici înțelegi importanța și tipurile de motivare care facilitează generarea ideilor creative
• Tot aici înțelegi importanța managementului echipei și a resurselor în generarea ideilor
• Mai analizăm și rolul asumării riscurilor în aplicarea ideilor inovative
Cu cine?
Ana Simon – trainer cu activitate în industriile creative timp de 5 ani. Ana și-a luat masterul cu distincție la University of Warwick în Marea Britanie în domeniul Industriei Creative și Media.
Victor Clima – trainer cu experiență de peste 5 ani în managementul proiectelor și consultanță. Victor cercetează partea neuroștiințifică în generarea ideilor și abordează subiectul din punct de vedere practic.
Cui recomandăm această serie de workshopuri?
Tinerilor designeri ce dezvoltă proiecte noi, inițiative de proiecte și tinerilor antreprenori ce gestionează proiecte în derulare sau mici afaceri în domeniul industriei modei.
Loc de desfășurare: ZIPhouse, str.Studenților 9/19, Chișinău
Data: 1 octombrie – workshop I
29 octombrie – workshop II
Durata unui workshop: Parte I 10:30 – 12:30, Parte II 13:30 – 16:00
Acces: early bird (pînă la 28 septembrie) – 300 lei (costul ambelor workshopuri), 29-30 septembrie – 400 lei
Acces membrii ZIPhouse și APIUS: early bird (pînă la 28 septembrie) – 200 lei, 29-30 septembrie – 300 lei
Prețul acoperă cursul, materialele utilizate în cadrul sesiunii și pauzele de cafea
Pentru a participa la sesiune completați formularul de înregistrare:https://goo.gl/forms/
Înscrierea se incheie în data de 29 septembrie.
Nr. maxim de participanți : 20 (primul venit – primul servit)
Pentru alte informații suplimentare accesați pagina de Facebook a evenimentului.