Campania „Coolege Vitamine” a acumulat peste 40% din suma propusă

make-apples-cool_4_27008941070_o-1024×519

În doar 12 zile, campania de colectare a resurselor pentru promovarea fructelor proaspete în școli și grădinițe publice a reușit să strângă 40% din suma propusă. Scopul propus este de a aduna 4.000$ până la sfârșitul lunii iunie, iar până acum s-au colectat mai mult de 1.600$.

Organizatorii afirmă că 14 dolari pot alimenta un copil timp de un an academic, cu două aperitive proaspete pe săptămână. Suma deja acumulată va acoperi peste 11 mii de snackuri pentru copii, iar până la sfârșitul campaniei mai sunt 20 de zile.

 

În cadrul campaniei, în dependență de mărimea donației, susținătorul va primi diferite privilegii:

#5$ donați – o carte poștală confecționată manual de către copii.
#15$ – un șorț pictat de către copii + o carte poștală de mulțumire.
#35$ – un rucsac, la fel, pictat de către copii, iar un kilogram de mere urmează să fie donat unei persoane fără adăpost.
#50$ – va fi plantat un copac în numele donatorului.
#75$ – un set alcătuit dintr-un tricou, șorț și cărțulie poștală.
#100$ vor aduce donatorului un rucsac și o cărțulie poștală de mulțumire din partea copiilor. La fel, un copac va fi plantat în livada proiectului.
#300$ vor sponsoriza 2.000 de snackuri proaspete pentru copii, iar logoul sponsorului va fi printat pe ambalajul snackurilor timp de o lună.
#600$ vor sponsoriza 4.000 snackuri pentru copii, iar contribuabilul va primi pachetul SILVER, fiind inclus în videoul campaniei, și va primi patru livrări de snackuri pentru toți angajații.
#1000$ vor aduce titlul de „Patron al livezii” care va fi plantată.
#2000$ donați vor oferi dreptul exclusiv de a plasa logoul donatorului pe ambalajul tuturor snackurilor timp de o lună.
Inițiativa curentă face parte din proiectul „Dezvoltarea afacerilor inovatoare pentru o creștere economică durabilă la nivel local”, susținut financiar de Guvernul Norvegiei și PNUD Moldova, care își propune promovarea inovației în sectorul întreprinderilor mici și mijlocii, prin transferul și absorbția de cunoștințe, tehnologii și comunicare între întreprinderi. Proiectul se desfășoară în perioada 2014-2017.

 

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente