Biroul de audit al tirajelor și internetului (BATI) a publicat Studiul de măsurare a traficului și audienței pe Internet (SMTAI) pentru luna martie 2016. Site-ul de știri pentru tineri #diez participă pentru prima lună la o astfel de măsurare, și este în top 5 platforme de știri din Moldova.
Datele statistice per utilizatori unici, real users și vizualizări le vedeți aici
Componența audienței după sex
54% femei
46% bărbați
![BATI](http://diez.md/wp-content/uploads/2016/04/demo1.jpg)
Componența audienței după vârstă
30% – tineri între 15-19 ani
40% – tineri între 20-29 ani
9% – tineri între 30-39 ani
11% – tineri între 40-49 ani
10% – tineri 50+
![BATI](http://diez.md/wp-content/uploads/2016/04/demo2.jpg)
Componența audienței după limba de comunicare
92% – limba română
8% – limba rusă
![BATI](http://diez.md/wp-content/uploads/2016/04/demo3.jpg)
Componența audienței după educație/ studii
38% – studii superioare
47% – liceu/ colegiu
16% – primare/ profesionale
![BATI](http://diez.md/wp-content/uploads/2016/04/demo4.jpg)
Componența audienței după regiune
53% – Chișinău
2% – Bălți
45% – alte localități
![BATI](http://diez.md/wp-content/uploads/2016/04/demo5.jpg)
Componența audienței după mărimea gospodăriei
2% – 1 persoană
26% – 2 persoane
27% – 3 persoane
29% – 4 persoane
14% – 5 persoane
![BATI](http://diez.md/wp-content/uploads/2016/04/demo6.jpg)
Componența audienței după ocupația principală
13% – patron/ manager
20% – angajat calificat
67% – student/ casnică/ pensionar
![BATI](http://diez.md/wp-content/uploads/2016/04/demo7.jpg)
Componența audienței după frecvența cumpărăturilor online
8% – câteva ori pe lună
48% – câteva ori pe an
44% – nu cumpăr online
![BATI](http://diez.md/wp-content/uploads/2016/04/demo8.jpg)
Componența audienței după felul de vizionare a conținutului
48% – mobile
52% – desktop
![BATI](http://diez.md/wp-content/uploads/2016/04/demo9.jpg)