Ești o persoană energică, proactivă, îţi place domeniul fashion şi eşti un susţinător al brandurilor autohtone? Atunci acesta este jobul perfect pentru tine! Dacă te regăseşti şi consideri că vei face faţă cerinţelor de bun manager, cei de la Asociaţia Patronală din Industria Uşoară (APIUS) și proiectul Din inima Branduri de Moldova așteaptă CV-ul tău pe adresa: [email protected].
Responsabilități de bază:
– Actualizarea şi promovarea site-urilor (apius.md; dininima.md; sourcemoldova.com);
– Asistarea Directorului Executiv APIUS în coordonarea evenimentelor Din inimă (campanii de promovare, fashion show-uri, expoziţii naţionale şi internaţionale);
– Diversificarea noilor surse de finanţare şi relaţii cu donatorii;
– Dezvoltarea şi consolidarea capacităţilor asociaţiei;
– Atragerea noilor membri;
– Editarea buletinului informativ şi a comunicatelor de presă;
– Convocarea membrilor la şedinţe trimestriale cu donatorii și organizațiile partenere;
– Lucrul individual la scrierea a noi propuneri de proiecte pentru finanțare;
– Administrarea și implementarea proiectelor actuale și viitoare;
– Scrierea unor articole scurte despre evenimentele APIUS și alte scurte relatări pentru presă;
– Asistarea și actualizarea zilnică a website-ului APIUS;
– Sprijinirea Directorului Executiv cu sarcinile administrative zilnice;
– Educaţie și pregătire profesională, experienţă necesară;
– Abilităţi de a lucra într-un mediu rapid;
– Abilităţi de a lucra independent şi de a îndeplini cerințele la timp;
– Cunoştinţe privind tehnici de negociere;
– Proactivitate și inițiativă;
– Studii superioare în domeniul economic, jurnalism, marketing sau tehnologic;
– Abilități sociale, lucrul cu oameni diferiți;
– Abilități puternice în lucrul cu programe de calculator, menținerea website-urilor;
– Bun gust și motivația de a aduce rezultate calitative;
– Dragostea de modă și plăcerea de face totul cu gust;
– Experiența în afara țării va constitui un avantaj;
– Preferabil minim doi ani de experiență de muncă sau stagiu în administrarea proiectelor;
– Cunoaşterea generală a mediului de afaceri local privind industria uşoară;
– Cunoştinţe minime de contabilitate primară;
– Cunoaşterea legislaţiei în domeniu.
Angajatorii vor oferi un pachet compensativ potrivit care include training-uri și alte posibilități valoroase de învățare.