Dacă ești pasionat de IT&C, vânzări, preferi dinamismul și dorești să contribui la dezvoltarea comerțului electronic în Moldova, atunci ești potrivit pentru echipa ZAP.
De ce are nevoie echipa ZAP?
#. Pasiune și cunoștințe tehnice despre produsele IT&C;
#. Vorbirea fluentă a limbii române și ruse;
#. Abilități bune de comunicare, prezentare si negociere;
#. Abilități și disponibilitate pentru munca în teren;
#. Cunoașterea bună a aplicațiilor Word și Excel;
#. Focus pe client;
#. Experiența în vânzări B2B constituie un avantaj;
#. Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
Ce trebuie să faci?
#. Ești responsabil de vânzarea produselor și serviciilor ZAP către clienții corporate;
#. Dezvolți și menții relații win/win cu clienții noi și existenți;
#. Identifici noi clienți și oportunități de vânzari, inclusiv participi la tenderele anunțate;
#. Oferi asistență și consultanță clienților corporate atât înainte, cât și după vânzare;
#. Prezinți clienților și promovezi produsele și serviciile ZAP în oficiul Companiei și pe teren;
#. Raportezi corect, complet și la timp activitățile realizate.
Ce oferă echipa ZAP?
– Câștiguri corelate cu realizările: salariu fix + comision vânzări + bonusuri pentru obiective atinse;
– Activitate în cadrul legal al RM;
– Mediu plăcut de lucru;
– Ceai, cafea și biscuiți.
Cum devii unul din colegii ZAP?
Dacă aceste calități te reprezintă, dă un semn la [email protected]. Expediază CV-ul tău și o scrisoare de intenție succintă prin care să convingi că tu ești persoana potrivită pentru postul respectiv.
Termenul limită de aplicare – 6 martie 2016.
Echipa ZAP îți mulțumește că aplici la postul dat. La etapa interviului vor fi invitate persoanele al căror profil corespunde cerințelor.