Academia de Studii Economice a Moldovei va găzdui târgul locurilor de muncă

TdC-600×400
Foto: PC: ziare.com

Dacă ești în căutarea unui loc de muncă, Centrul de Ghidare în Carieră și Senatul Studențesc al ASEM te invită la evenimentul „Zilele carierei”, organizat în perioada 29 februarie-1 martie 2016.

Evenimentul are drept obiectiv general crearea mediului necesar stimulării gradului de inserție pe piața muncii a absolvenților ASEM, dar și a altor instituții. În cadrul acestuia, va fi organizat un târg de joburi pentru studenții și absolvenții ASEM, un atelier de lucru care va uni în discuții angajatorii, studenții și corpul didactic ASEM și traininguri menite să faciliteze procesul de angajare a tinerilor specialiști. Activitățile prevăzute vor asigura transparența informațională cu referire la locurile de muncă vacante și cerințele angajatorilor față de tinerii specialiști.

În rezultatul activităților organizate atât pe parcursul evenimentului, cât și în perioadele de până și după eveniment, angajatorii vor avea posibilitatea să recruteze dintre cei mai buni absolvenți ASEM, promoția 2016, iar absolvenții și studenții să-și găsească joburile conform așteptărilor și competențelor posedate.

Prin organizarea evenimentului, ASEM, alături de partenerii proiectului, intenționează crearea unui mecanism eficient de valorificare în țară a potențialului uman al tinerii generații, grație consolidării parteneriatelor universitate – agent economic.
Toți cei interesați sunt așteptați, în perioada 29 februarie-1 martie 2016, la Academia de Studii Economice a Moldovei, Blocul F, etajul 2.

Agenda evenimentului: 29 februarie 2016

9.00-10.00 – Timp rezervat companiilor partenere pentru aranjarea spațiului informațional;
10.00-10.30 – Deschiderea oficiala a evenimentului;
10.30-15.00 – Interviuri informaționale despre ofertele angajatorilor (comunicarea directă a studenților/absolvenților cu angajatorii) (et. 1-2, bl. F);
Alte activități planificate pe parcursul zilei:
11.00-12.50 – Training: „Cum să selectezi jobul care ți se potrivește” (aud. 203, bl. F);
13:00-14:50 – Training: „Ce reguli trebuie să respecți la scrierea CV-lui” (aud. 203, bl. F).

Agenda evenimentului: 1 martie 2016

12.00-14.00 – Atelier de lucru: „Direcții de armonizare a competențelor absolvenților instituțiilor de învățământ cu cerințele angajatorilor” (aud. 203, bl. F);
15.00-17.00 – Training: „Cum treci cu succes interviul și prima săptămână de lucru” (aud. 203, bl. F).

Pentru a afla mai multe detalii și pentru a deveni partener al acestui proiect puteți lua legătura cu organizatorii: Tatiana Bucos, +373 79 702 841 și Nistor Lazar, +373 69 330 054.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente