36 de piese vestimentare destinate femeilor de afaceri de marca Liudmila Storojiuc au fost prezentate aseară în cadrul unui eveniment cu ușile închise. Creatoarea susține că hainele ei sunt menite să ofere femeilor fermitate și bărbăție. Designerul intenționează să îmbrace femeile de afaceri din Moldova.
Societatea consideră femeia întruchiparea feminității. Designerul dorește să-i dea un scut de apărare în fața acestor stereotipuri. Hainele marca Liudmila Storojuc sunt adepte ale stilului clasic, sobru și elegant.
Colecția prezentată aseară conține costume, rochii, jachete. Culorile predominante au fost negru, alb și roșu. Designerul explică acest lucru prin faptul că acestea sunt cele mai practice culori pentru o business-lady.
Asupra modelelor expuse au lucrat cinci oameni, iar echipa designerului a avut la dispoziție două luni pentru a crea piesele vestimentare. Stofele colecției au fost importate din mai multe țări.
Pregătirea seratei de prezentare este, de asemenea, o muncă colosală, care și-a avut propriii dresori. „Consider că, dacă te apuci de un lucru, trebuie să-l faci impecabil. Cea mai bună metodă de realizare a unui proiect este să permiți oamenilor competenți să-și facă bine meseria, de aceea am apelat la o echipă”, a menționat creatoarea.
Prezentarea colecției a avut loc în două etape. Pasha Parfenii a fost cel care a încălzit atmosfera și a reținut suspansul între cele două prezentări. În holul hotelului, oaspeții s-au bucurat de un ospăţ, unde au putut gusta vin şi deserturi alese.
Doritorii de a-și procura haine din noua colecție o pot face în showroom-urile de la Gemenii et. 2 but. 73 și Jumbo et. 3 but. 365.