„Broken India” prezintă realitatea din spatele fotografiilor din India trase printr-un filtru pe platforma Instagram. Proiectul a fost lansat de „Limitless”, o companie indiană ce activează în Singapore și care care a pornit o campanie ce contestă imaginea roz pictat de „Beautiful India” și dezvăluie sărăcia și poluarea din țară.
„Broken India” prezintă realitatea din spatele fotografiilor din India trase printr-un filtru pe platforma Instagram. Proiectul a fost lansat de „Limitless”, o companie indiană ce activează în Singapore și care a pornit o campanie ce contestă imaginea roz pictat de „Beautiful India” și dezvăluie sărăcia și poluarea din țară.
Nu toate imaginile sunt șocante, doar două din cele opt arată sărăcia reală a Indiei, dar creatorii speră că aceste imagini sunt de ajuns pentru a începe o conversație la nivel național. „Numai atunci când oamenii își dau seama de starea lucrurilor și ies din zona lor de confort, atunci aceștia pot începe să facă o diferență. Un pic de negativism este esențial pentru o schimbare pozitivă”, au declarat cei de la Limitless pentru BuzzFeed.
![PC: Facebook/Limitless](http://diez.md/wp-content/uploads/2015/09/12049660_1603818243172196_7724148121783637911_n.png)
![PC: Facebook/Limitless](http://diez.md/wp-content/uploads/2015/09/12003200_1603818203172200_6670229925497589435_n.jpg)