Dacă ai vreo nemulțumire față de o companie anumită din țară și față de serviciile pe care aceasta le oferă, ești îndemnat să-ți împărtășești experiența cu alți utilizatori și potențialii clienți ai companiilor în cadrul noii platforme listaneagra.md.
La prima vedere, Lista Neagră pare a fi sinonimul unei condici de sugestii și reclamații, doar că în format online. Discutând cu Andrei Botezatu, unul din creatorii platformei, acesta ne-a spus că un utilizator poate scrie o plângere pe o anumită companie. „Am lansat platforma acum o săptămână. Acum încă mai lucrăm asupra platformei, căci, spre exemplu, în prezent, un utilizator poate scrie o plângere fără a fi înregistrat”.
Platforma a fost lansată în urma colaborării dintre Andrei Botezatu și Ion Manoil. Andrei ne spune că mai apoi, un utilizator va fi nevoit să se înregistreze pentru a putea scrie despre experiența sa neplăcută. „O companie căreia îi este destinată o plângere deschisă va fi notificată printr-un email. Am constatat că vom avea două tipuri de înregistrare – în calitate de utilizator și în calitate de companie. Doar companiile vor putea răspunde la plângerile scrise”, spune Andrei.
Probabil cunoști cazuri când unele plângeri sunt neadevărate și scrise cu scopul de a defăima un produs sau o companie. În acest caz, băieții au spus că vor crea un sistem care nu va permite acest tip de fraude, precum și conturi spam sau conținut pe altă temă.
Poți vedea platforma aici, iar evoluția proiectului o poți urmări pe pagina de Facebook. Pentru a început, băieții au hotărât să apeleze la un conținut minimal, ca între timp, să muncească asupra creării unui produs profesionist, fără tot felul de publicități, informații inutile și pixeli în plus.