Campaniile sociale pun accent pe implicarea și conștientizarea oamenilor a unor probleme. Prin imaginile și videourile promovate, se încearcă a sensibiliza un public cât mai numeros, cu speranța de a schimba ceva spre bine.
Iată câteva spoturi care te sensibilizează, lansate de la începutul anului 2015:
#1. „Cu cât mai mult vorbim, cu atât mai puțin vorbim”
Este campania socială care ne arată locul și rolul gatgeturilor în viața noastră și ne spune că ar trebui să acordăm mai mult timp oamenilor dragi decât tehnologiilor.
#2. „Agresorii sexuali se pot ascunde în smartphone-ul copilului tău”
Să avem grijă de copiii noștri, pentru că anume ei sunt cei mai creduli și pot fi ușor înșelați.
#3. „Fiecare persoană cu Scleroză Multiplă are propria poveste. Cu ajutorul vostru, putem spune una mai bună”
Mulți oameni cred că de sleroza multiplă sunt afectate doar persoanele în etate, dar nu este așa.
#4. „Fă un copil să plângă. Salvează-i viața!”
Această campanie socială ne atenționează că la fiecare șapte secunde, un copil moare din lipsa îngrijirilor medicale.
#5. „Să rămânem cetățeni pe tot parcursul drumului”
Să avem grijă cum ne comportăm în transportul public și să ne respectăm reciproc este mesajul spotului respectiv.
#6. „A cheesy love story”
Videoul satiric, creat de organizația SumOfUs, susține „războiul” împotriva producătorului de snackuri care este acuzat de distrugerea pădurilor din sud-estul Asiei, prin transformarea acestora în plantații de ulei de palmier, necesar prelucrării gustărilor.
#7. „Happy Father’s Day, Mom”
Acest spot este, de fapt, dedicat femeilor care au avut rol și de mamă, și de tată, fiind atât puternice, cât și sensibile în tot ceea ce a însemnat grija pentru cei din jur.
#8. „Get away from the city and head to a relaxed mountain village”
Prin asemenea metode interesante și pozitive se promovează turismul în Elveția.