Este un obicei comun în ziua de azi să trimitem CV-ul și alte documente necesare prin e-mail angajatorilor. Și cum șansele de a impresiona și de a-ți convinge angajatorul prin intermediul unei simple scrisori sunt mici, iată șase pași simpli pe care să-i urmezi dacă vrei să fii mai convingător de aptitudinile tale.

Business Insider vă recomandă câteva modalități prin care să atrageți atenția printr-o scrisoare bine întocmită:

#1. Pune accentul pe puține lucruri, dar pe care le consideri cele mai relevante pentru postul de lucru pe care vrei să-l obții. Ceea ce scrii pe prima pagină este, în acest sens, foarte important.

#2. Fii scurt și drăguț. În loc să scrii un e-mail pompos și fără personalitate, scrie unul care să fie scurt, dar, în același timp, colorat cu fraze personalizate care te definesc.

#3. Demonstrează că știi cât mai multe despre compania la care tinzi să devii angajat.

#4. Verifică-ți greșelile gramaticale. Recitește ce ai scris și revino cu corectări atunci când e necesar. De asemenea, poți apela la o altă persoană, pentru a-ți citi e-mailul.

#5. Revizuiește cerințele de bază. Fii sigur că ai inclus tot ceea ce angajatorul ți-a solicitat. De asemenea, fii atent la detaliile legate de formatul fișierelor pe care trebuie să le atașezi.

#6. Denumește-ți fișierele pe care le încarci într-un mod personalizat.

Aici poți vedea și la ce atrag atenția angajatorii în cele șase secunde în care examinează un CV.