Daniel Korell, un amator german de ketchup, a decis pur și simplu într-o zi să încerce QR codul printat în spatele cutiei de Heinz Hot. Spre surprinderea sa, el a aflat că acest cod, tapat în browser, l-a dus spre un site porno.

Acesta a postat pe pagina de Facebook a companiei, menționând că produsul lor „probabil este interzis minorilor”. Potrivit postării sale, el a încercat codul QR pe diferite telefoane și chiar a scris manual adresa URL a paginii web și toate încercările au dus la același rezultat.

PC: Captură foto Mashable

PC: Captură foto Mashable

Heinz își ceru scuze pentru această întâmplare în comentarii, dar a notificat că sticla de ketchup a lui Korell face parte din soldurile din campaniile anterioare. Probabil cei de la Heinz au renunțat la drepturile de deținere a adresei web a anume acestei campanii ce s-a finalizat în 2014.

 

PC: Captură foto Mashable

PC: Captură foto Mashable

Deși Korell a accentuat că asemenea sticle mai sunt prin gospodării, chiar de fac parte dintr-o campanie mai veche, Heinz a încercat sarcastic să scape de problemă, spunând că „vor lua în considerare cu plăcere sugestiile sale în cadrul implementării viitoarelor campanii”. Atenție, producători de ketchup! Adresele voastre actuale de web se pot transforma în adrese pentru site-uri porno! Nu le lăsați în voia sorții.