În 2011, candidatul, pe atunci, al PCRM, Igor Dodon, a umplut orașul cu panouri publicitare teasing în care căuta soluția pentru Chișinău.
2011
În 2011, printr-un truc, echipa de creativitate de la PL, cu câteva panouri, practic i-a distrus campania lui Igor Dodon. Aceștia au plasat câteva panouri ca răspuns la întrebarea „Soluția?” a lui Dodon. Răspunsul a fost că soluția este schimbarea până la capăt.
2015
În 2015, iarăși Igor Dodon, însă de data asta liderul PSRM, după campania electorală din 2014, nu a încetat să-și promoveze proiectul și imaginea nici în 2015.
Pe unul din ultimele panouri pe care acesta le-a pus pentru chișinăuieni, Dodon confuz promitea „Va fi mai Bine”. Și de data asta, echipa de la PL i-a trântit-o în nas lui Igor Dodon, plasând panouri în același stil, spunând că Va fi mai bine în Uniunea Europeană.
Voi ce credeți despre această luptă a panourilor publicitare?