Potențialul tinerilor artiști din domeniul artei, de acum înainte, va fi valorificat și prin intermediul unui nou proiect marca LeaderSHE, intitulat „Smart”.
Călăuzindu-se după sloganul „Sell art, sell smart”, organizatorii își propun, ca prin noul proiect, să promoveze tinerii artiști plastici, să le ofere o alternativă în plus de vizibilitate, prin intermediul unor expoziții și prin vânzarea lucrărilor proprii.
Cum funcționează?
„Smart” este platforma ce intenționează să conecteze tinerii artiști cu potențialii cumpărători. În acest context, oricine este talentat în a „fabrica” tablouri este invitat să ia legătura cu organizatorii, pe pagina de Facebook a proaspetei organizații. Următoarea etapă constă în plasarea pe pagină a detaliilor despre tânărul hărăzit cu mânuirea grațioasă a pensulei, alături de pozele cu lucrările acestuia. Astfel, toți cei interesați și fascinați de tablourile publicate în fotografiile de pe pagina „Smart”, le vor putea procura sau, în funcție de preferințele cumpărătorului, ei vor putea comanda o altă pictură.
Organizatorii proiectului:
Cătălina Bucos – coordonator de proiect;
Lera Grigori – PR manager;
Evelina Onea – Marketing manager;
Xenia Malacenco – mentor.