O nouă campanie de strângere de fonduri inițiată de UNICEF prinde aripi pe rețelele de socializare. Aceasta încearcă să facă cunoscută cauza a 80.000 refugiați din Siria.
Campania inițiată de UNICEF la început de octombrie presupune ca un utilizator să încarce pe o rețea de socializare o poză în care apare acesta în primele secunde de când s-a trezit cu hashtag-ul #wakeupcall.
Astfel arătând natural, fără niciun fel de mască sau machiaj. Și în același timp să doneze 5 lire sterline/ 5 dolari/ 5 euro/ sau orice valută vrea utilizatorul pentru cei 80.000 refugiați din Siria. Această donație poate fi făcută atât printr-un sms, pentru persoanele din Marea Britanie, cât și online: Help Syrian Children. Apoi provoacă alte trei persoane la rândul său să facă același lucru.
În prima perioadă a campaniei, #WakeUpCall depășește chiar și #IceBucketChallenge, după numărul de tweet-uri, peste 26.000, comparativ cu 18.557 a #ALS, pentru aceeași perioadă de timp.
Până când în campanie au intrat vedete ca Liam Neeson, Naomi Campbell sau Natali Imbruglia.
Ideea a fost concepută de către Ambasadorul UNICEF în Marea Britanie, Jemima Khan.
Cum vă pare ideea? Credeți că cineva ar trebui să o personalizeze în Moldova pentru o cauză locală ca și Ice Bucket Challenge?