Cea de a şasea ediție a prezentării de modă sub egida „Din Inimă branduri de Moldova” a reunit peste 30 de branduri autohtone de succes. Din inimă a devenit un brand recunoscut în rândul consumatorilor moldoveni, produsele sale fiind purtate în prezent de celebrități din Moldova.
Mulți moldoveni bine-cunoscuți au defilat în calitate de modele la prezentarea de modă. De data aceasta au urcat pe scenă pentru prima oară: Rectorul Academiei de Studii Economice, Grigore Belostecinic, notarul Viorica Nagacevschi, femeia de afaceri Lucia Berdos și interpretul Cristofor Aldea-Teodorovici.
„Mi-a plăcut foarte mult prezentarea de modă. Consider că oamenii ar trebui să susțină producția autohtonă, întrucât avem cu ce ne mândri. În plus, aceasta permite țării noastre să se dezvolte. Sekana anul acesta a participat la prezentarea de modă. Colecții de anul acesta a fost clasică. Am mizat mult pe minimalism și simplitate. Imprimeurile utilizate au fost dungi și buline, într-o gamă cromatică clasică – roșu, negru și gri”, a declarat Melnic Liubovi, manager Sekana.
Din colecțiile prêt-à-porter a designerilor autohtoni am și dedus ultimele tendințe ce se poartă în Moldova. Le lângă faptul că sunt actuale brandurile autohtone, mai sunt și câteva piese-cheie, caracteristice timpului rece, cum ar fi: fustele midi și rochiile lungi, tricotajele, paltoanele și atitudinea. Culorile ce au predominat podiumul au fost cele calde, clasicele negru, gri, roșu, dar și cele pastelate în varianta „de seară”. O gamă cromatică deosebită și un gust estetic unic, l-am observat în colecția vestimentară Julia Alert, ce a demonstrat un mix de culori, texturi și stiluri, toate armonizate într-un mod estetic unic. Ne mândrim cu designerii ce aduc stilul revoluționar și pe străzile Moldovei.