Echipa #diez a întrebat mai mulți elevi care au susținut examenul de Bacalaureat la Limba Străină pentru a crea un portret robot al acestuia. Testul de mai jos nu este unul oficial, ci este bazat pe memoria absolvenților 2014. Versiunea oficială, potrivit metodologiei, va apărea după publicarea rezultatelor de la sesiunea de Bacalaureat 2014.
Subiectul I
Era dat un text despre „covoiturage” (carpooling/ am drum spre)
#1. 2 sinonime de găsit în text, „personnel”, „d’autre destination”
#2. 2 antonime de găsit în text, „augmenter”, „a la campagne”
#3. De indicat dacă afirmațiile sunt adevărate sau false și de argumentat.
#4. De expus titlul textului printr-o frază
#5. De comentat o frază din text în 4 linii
#6. De comentat mesajul textului în 3 linii
Subiectul II: Gramatica
Subiectul III:
Une personnalité marquante de France. L’importance, les realisations
Subiectul IV: Creativitate
De ales una din temele: jocurile video/televiziunea/publicitatea/moda. Impactul pozitiv si negativ asupra tinerilor
Subiecte de la profilul real bilingv
#2. Civilisation-decrivez les loisirs culturels des jeunes de l’espace francophone. Exposez votre opinion (20 lignes)
#3. „Aujourd’hui, les jeunes s’engagent de plus en plus dans les actions de benevolat. Pensez-vous que ca va faire evoluer la societe?” (25 lignes)
*Dacă mai aveți lucruri de adăugat, actualizăm materialul cu plăcere.