Top 5 concepţii greşite despre promovarea site-urilor

seomyths
Foto:Mituri despre SEO PC: SEOlium

Algoritmii motoarelor de căutare sunt secrete comerciale ultra-securizate, motiv pentru care nimeni nu ştie în realitate ce funcţionează şi ce nu, în cazul promovării site-urilor web. Acest fapt a dat naştere unor speculaţii, care creează un teren propice pentru apariţia diverselor mituri ce ţine de SEO (search engine optimization).

În continuare vă prezentăm un top al concepțiilor greșite cu privire la promovarea și optimizarea site-urilor web. Clasamentul a fost elaborat în urma studierii materialelor din domeniu, a manualelor online, a diverselor blog-uri din țară și străinătate, precum și a analizei activității în domeniu în baza experienței unui șir de specialiști.

#1. Un SEO expert este neapărat programator

Este unul dintre cele mai răspândite mituri în domeniul SEO. Fenomenul se explică prin existența unui vid la capitolul formării profesionale a specialiștilor în domeniu. Programatorii doar elaborează site-uri, dar nu le şi promovează.

#2. Un SEO expert poate poziţiona site-ul în top într-un timp record

Promovarea eficientă a unui site este o activitate minuțioasă și durabilă și nu se poate desfășura în câteva zile sau chiar săptămâni. Cumpărarea link-urilor, utilizarea intensă a cuvintelor cheie în anchor-e şi multe alte trucuri, trezesc riscul de a declanșa un audit ce poate duce la penalizarea site-urilor din partea motoarelor de căutare.

#3. SEO presupune activitate doar în rețele de socializare

Reţelele de socializare nu se referă la SEO, ci la un domeniu aparte numit SMM (Social Media Marketing). Deseori, rețelele de socializare sunt folosite pentru promovarea site-urilor dinamice, pe când SEO, care presupune optimizarea pentru motoarele de căutare, cuprinde toate tipurile de site-uri.

#4. Tag-ul meta keywords este cel mai important în procesul optimizării

Acum folosirea tag-ului meta keywords nu doar că nu influenţează pozitiv site-ul, ci, dimpotrivă – poate avea un efect negativ asupra promovării.

#5. Contentul poate fi preluat, important ca el să existe

Conţinutul unui site este unul dintre cele mai importante aspecte în procesul de evaluare a calităţii acestuia. De aceea, este foarte important de a avea un conţinut unic, cu informaţii utile, care pot aduce trafic calitativ.

Pe de altă parte, optimizarea unui site pentru motoarele de căutare este un proces bazat pe următorul principiu: oferă ceva valoros şi atât oamenii, cât şi motoarele de căutare vor aprecia.

Sursa: SEOlium – ghid SEO pentru începători

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente