După ce la sfârșitul săptămânii trecute Facebook a anunțat și a lansat versiunea beta a noului design al news feed-ului utilizatorilor, luni, a anunțat că în scurt timp și felul cum arată paginile business se va schimba.
Facebook spune că datorită noului design utilizatorii vor putea găsi mai ușor ceea ce caută iar administratorii vor utiliza mai ușor instrumentele ce li sunt puse la dispoziție.
Ce se va schimba?
#1. Toate actualizările paginii vor apărea în coloana dreaptă, așa cum este acum pe profilurile utilizatorilor.
#2. Pe partea stângă vor fi informațiile despre pagină, ca numărul like-urilor, poze, video, aplicații, descrieri scurte.
#3. Nu contează unde te afli pe pagină, administratorii vor putea vedea mereu datele statistice care îi interesează, în partea dreaptă sus, iar notificările vor fi în partea stângă sus.
#4. Administratorii vor putea vedea mai multe date statistice a paginilor care le urmăresc.
Sursă/sursă poze: Facebook