La inițiativa Organizației de Atragere a Investițiilor și Promovare a Exportului (MIEPO), Societatea Germană pentru Cooperare Internațională (GIZ) a lansat licitația de selectare a unei companii profesioniste pentru elaborarea strategiei de comunicare a brandului de țară.
Strategia de comunicare și promovare a brandului de țară va urmări trei obiective de importanță majoră pentru dezvoltarea economică a țării, și anume: atragerea investițiilor străine directe în țară, promovarea exporturilor produselor și serviciilor autohtone, precum și creșterea atractivității R. Moldova ca destinație turistică.
Strategia de comunicare a brandului de țară va include activități de comunicare și promovare pe un termen de 4 ani, audiențele țintă fiind mediul de afaceri european și publicul larg european. Nu în ultimul rând, compania selectată va elabora și un plan media pentru anul 2014.
Pentru elaborarea strategiei de comunicare și promovare a brandului de țară, compania selectată va coopera cu misiunea diplomatică a Germaniei în Republica Moldova, cu specialiști implicați în domeniu și cu experți ai organizațiilor multilaterale.
Conform termenilor de referință ai licitației, strategia de comunicare și promovare a brandului de țară va fi finalizată în luna august curent.