După ce mai mulți au catalogat nedeschiderea celui de-al cincilea inel olimpic, vineri, la deschiderea Jocurilor Olimpice de iarnă, ca un fail, alții l-au folosit ca inspirație pentru a folosi momentul și a promova anumite idei sau branduri.
Brandurile au folosit repede o greșeală în organizare pentru a transforma într-un fapt creativ. Reacția de care dau dovadă oamenii creativi din companii poate influența decisiv succesul unei campanii.
Iată câteva exemple, dacă mai știți, arătați-le.
![cerculete](http://diez.md/wp-content/uploads/2014/02/cerculete.jpg)
![cerculete2](http://diez.md/wp-content/uploads/2014/02/cerculete2.jpg)
![cerculete3](http://diez.md/wp-content/uploads/2014/02/cerculete3.jpg)
![Tricouri de la zazzle](http://diez.md/wp-content/uploads/2014/02/cerculete7.jpg)
![cerculete4](http://diez.md/wp-content/uploads/2014/02/cerculete4.jpg)
![cerculete5](http://diez.md/wp-content/uploads/2014/02/cerculete5.jpg)
![cerculete6](http://diez.md/wp-content/uploads/2014/02/cerculete6.jpg)