Biroul de Audit al Tirajelor și Internetului (BATI) a făcut publice noi date cu privire la audiența site-urilor de știri din Republica Moldova.
Astfel, potrivit acestor statistici de pe trafic.md pentru luna septembrie 2013, pe prima poziție în clasament se află protv.md cu 533 mii vizitatori și cca 11 mln de afișări lunar. Pe poziția a doua este unimedia.info cu 323 mii vizitatori și 5,7 mln afișări ale știrilor.
Potrivit Portalului de știri UNIMEDIA în clasament se mai regăsesc noi.md cu 296 mii vizitatori, kp.md – 231 mii vizitatori, inprofunzime.md – 163 mii vizitatori, allmoldova.com – 145 mii vizitatori și kommersant.md – 103 mii vizitatori.
În ultimele 3 luni site-ul de știri diez.md, conform datelor de pe Google Analytics a înregistrat următoarele rezultate:
Alte două site-uri de știri importante – jurnal.md și publika.md – lipsesc din studiul de audiență, însă prezintă de fiecare dată statistici că ar avea cea mai mare audiență online.
În acest moment, studiul de audiență BATI este realizat prin intermediul soluției tehnice oferite de Gemius.