Cei din București vor răzbunare pentru că deseori sunt confundați cu Budapesta, capitala Ungariei. Ciocolata le va lua apărare în această luptă grea. Află cine stă în spatele proiectului.
Pentru cei care iau în serios lecțiile de geografie, știu să facă diferența dintre București și Budapesta. Dar uite că Michael Jackson, cei de la Morcheeba sau Lenny Kravits Bucuresti au chiulit de la școală și ei cred că capitala României este Budapest și nu București. Inspirați de aceste gafe, care din păcate nu au avut o rezonanță internațională, cei de la McCann Erickson Romania au pornit o campanie ingenioasă pentru ciocolata ROM ”Bucharest not Budapest”. Video-ul campaniei ne prezintă toate gafele marilor artiști:
Deși cei din Bucuresti nu s-au supărat pentru gafele artiștilor idolatrizați, acum vor să se răzbune și o fac într-un mod foarte creativ! Panourile publicitare au apărut ca ciupercile după ploaie în ambele orașe. Fanii de pe site-ul ROM sunt încurajați să împărtășească poveștile lor de Bucuresti / Budapesta și să le marcheze cu hashtag-ul # BucharestNotBudapest. Pe site-ul adweek în comentarii cineva spunea că cei de la McCann s-au inspirat de la o altă campanie 1dece.ro. Oricum ar fi, noi sperăm că o ciocolată gustoasă va câștiga în lupta cu această confuzie ignorantă.
Sursa: adweek.com