(foto) Cod galben de bunătate la nivel național. Când și unde puteți dona produse alimentare pentru persoanele nevoiașe

Foto83

Misiunea Socială „Diaconia” va desfășura mâine, 20 aprilie, în peste 100 de magazine din întreaga țară, colectarea de produse alimentare pentru susținerea oamenilor nevoiași. Toate donațiile acumulate în această zi, vor fi transformate în prânzuri calde și pachete alimentare distribuite pe parcursul întregului an.

Acțiunea este organizată în cadrul Campaniei de Paști „Masa Bucuriei” și are drept scop sensibilizarea şi mobilizarea societăţii pentru susţinerea bătrânilor rămaşi singuri şi marcați de sărăcie.

Diaconia 246

Alături de cei peste 1000 de tineri voluntari, mai multe persoane publice au acceptat să fie mesageri ai bunătăţii în magazinele implicate, printre care: Igor Cuciuc, Laurenţiu Popescu, Stela Boţan, Vlad Ţurcanu, Iurie Nistorică, Dorin Galben, Daniela Crudu, echipa Interakt Media, Radio Noroc etc.

Diaconia 228

Fiecare pot fi parte din această campanie:

#Donează produse alimentare în unul dintre magazinele implicate în campanie.
Colecta va avea loc în 100 de magazine din 20 de localități din întreaga țară: Chișinău, Bălţi, Soroca , Sîngerei, Edineţ, Căușeni, Ungheni , Cahul, Ștefan Vodă, Hâncești, Călăraşi, Dondușeni , Cantemir, Ialoveni, Ratuş, Floreşti, Rezina, Şoldăneşti, Străşeni, Măgdăceşti, Cricova
#Donează fonduri prin intermediul e-donații AICI. Costul unui prânz la cantina mobilă este de 15 lei, iar cu 400 de lei asiguri hrana unui bătrân pentru o lună.
#Prin intermediul terminalelor de plată în toate rețelele din oraș: MMPS și QIWI, Netto Pro, Run Pay.

Diaconia 199

În 2018, prin mobilizarea voluntarilor şi donatorilor au fost adunate 41 de tone de produse alimentare şi 150.000 de lei. Graţie acestor resurse au fost distribuite 3000 de pachete cu produse alimentare, iar zilnic, 300 de bătrâni au primit un prânz gratuit asigurat în cadrul celor 5 cantine ale organizațiilor implicate în campanie. Zilnic, doar la cantina mobilă „Aproape de Aproapele” din Chișinău vin după un prânz cald peste 180 de persoane.

Foto 1a
foto 2 b

Magazine implicate în campanie: Green Hills, Velmart, Linella, IMC Market, Metro, Family Market, Nr1 Market, Fidesco, Fourchette.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente