Primăria municipiului Chişinău informează că de astăzi, pasagerii care vor călători cu transportul electric municipal vor putea sesiza on-line problemele apărute vizavi de prestarea serviciului pe durata călătoriei, iar administrația/angajații Î.M. „Regia Transport Electric” (RTEC) vor prelua datele în timp real, pentru soluționare promptă.
Astfel, în troleibuze, atât cele noi, cât și mai vechi, în locuri vizibile, au fost amplasate stickere cu QR cod, care pot fi scanate de pasageri cu ajutorul telefonului mobil. După scanarea QR codului, se va face o redirecționare către un document Google docs (formular Google), unde se va completa: numărul unității de transport, ora și problema abordată. Documentul respectiv va putea fi transmis prin e-mail în adresa RTEC pentru procesare.
Pasagerii pot informa despre probleme privind respectarea graficului de către troleibuze, diverse incidente cu implicarea personalului, accidente rutiere etc. Autorul petiției se poate legitima: indicând numele, prenumele sau poate rămâne anonim.
Menționăm că aceste QR coduri sunt instalate în 313 unități de transport ale RTEC.