Biroul de Audit al Tirajelor și Internetului din Moldova (BATI) a făcut public raportul pentru luna decembrie 2018. Astfel, potrivit raportului, site-ul de știri pentru tineri #diez are cea mai mare acoperire pe segmentul de vârstă 15-39 ani, cu 74%.
Așadar, potrivit BATI, pe segmentul de vârstă 15-19 ani, #diez conduce detașat cu 33%, urmat de site-ul timpul.md și Europa Liberă, cu 13%.
Pe segmentul de vârstă 20-29 ani, printre lideri se numără: diez.md – 26%, agora.md – 23% și timpul.md, cu 21%.
Pe spațiul online-ul din Moldova sunt 1.840.020 persoane, din acestea, între 15-19 ani sunt 9%, între 20-29 ani sunt 23%, între 30-39 ani sunt 21%, între 40-49 sunt 16%, și cea mai mare categorie sunt persoane de peste 50 ani, cu 31%.
Întreg topul pe toate categoriile de vârstă le vedeți mai jos.