Mai multe femei s-au plâns în această perioadă la Agenție pentru faptul că au beneficiat de o calitate joasă a serviciilor prestate. Astfel o consumatoare s-a ales cu o arsură pe față după ce și-a procurat o cremă de la un agent economic din Chișinău.

O altă consumatoare, a avut de pătimit după ce a utilizat serviciile unui salon de înfrumusețare pentru a-și vopsi părul. În consecință, acesteia i-a fost deteriorat părul, din cauza folosirii unui supradozaj de vopsea, ceea ce a cauzat un conflict între consumatoare și administratorul salonului.

În categoria serviciilor reclamate pot fi incluse și servicii precum: nerespectarea prevederilor contractuale în cazul unui serviciu turistic, serviciu curierat necalitativ, serviciu reparație bloc sanitar necorespunzător, haină deteriorată în cadrul unei curățătorii chimice, neexecutarea lucrărilor de construcție în termen ale ferestrei, serviciu de saună necorespunzător, refuz prestare serviciu saună, clauze abuzive în contract de micro-finanțare, serviciu reparație telefon necalitativ, refuz reparație telefon în baza garanției etc.

Obiectele procurate, care i-au nesatisfăcut pe cetățeni sunt: baterie auto necalitativă, încălțăminte neconformă, pulover cu defect, bloc sanitar cu defect de producere etc.

Cancelaria APCSP a înregistrat în perioada 10-15 decembrie – 35 de reclamații și 147 de consultații la Telefonul Consumatorului, precum și 14 consultații în oficiu.